Átgondolták

Átgondolták

- Kategória: Hírek
0

A Triumphnál is rájöttek: nem kell, hogy egy túrasport motor ugyanazt tudja, mint a hasonló méretű sportgépek: sőt, az apró részletek praktikuma, és az ergonómia sokkal többet ér itt, mint néhány lóerő plusz, vagy néhány kiló mínusz.

2011 , az új Triumph Sprint GT 1050. Olybá tűnik, hogy az angolok komolyan gondolták, hogy a következő szezonra átveszik a vezető szerepet az európai motorpiacon. A felöltöztetett Banditnál lényegesen többet nyújtó, de a VFR/GTR szegmensnél sokkal kezelhetőbb – és főleg olcsóbb – Sprint komoly ellenfél lesz a távol-keleti márkáknak, csakúgy, mint a napokban bemutatott Tiger 800-as modell.

Ha hihetünk az előzetes híreknek, akkor közel 3000 euróval lesz olcsóbb a Sprint ST, mint a VFR 1200

Az átdolgozott kezelőszervek, és kipufogók, illetve a nélkülözhetetlen, méretes dobozok mind hozzájárulnak, hogy sportmotor könnyedségű, de nagy túraalkalmasságú motor legyen a GT. Természetesen az erőnek sem lesz híján a háromhengeres, a 130 lóerős teljesítmény több mint elegendő a túrázáshoz.


Igazán jó dolog lesz jövőre Triumph rajongónak lenni – még csak május van, de máris izgalommal várjuk az őszi/téli bemutatókat.

(update: oldalt, a videocsatornán megtekinthető a GT1050 stop-motion technikával készült reklámfilmje!)