Ülj át R-re: Kawasaki Z750R

Ülj át R-re: Kawasaki Z750R

- Kategória: Hírek
7

2004-es bemutatkozásakor egyszerűen a hatszázas naked kategória mumusaként jelent meg,  és azóta szép eladási sikereket ért el a Z750 típus. A gyár is érezte, hogy a három évvel ezelőtti ráncfelvarrás kevés volt ahhoz, hogy még hosszú évekig toplistás motor maradjon a Z, így 2011-re alaposan átdolgozta a modellt. Z750R.

A változásokat látva egyetlen dolog jutott eszembe: elvenni az összes eddigi prémiumot a Kawasaki mérnökeitől! Ha alaposan körülnézünk az átépített Z750-ek között (mert akadnak szép számmal ilyenek) akkor láthatjuk, hogy a tulajok saját részre ilyen és ennél még sokkal merészebb dolgokat hoztak ki a régi, 2004-es alapból, házilag.

A Quicksteel által épített Z750-ER6-ZX6 hibrid

Természetesen a nagyközönség számára, akik nagy többségben csak a kipufogó lecseréléséig jutnak egy motor átfaragásában, tökéletesen jó lesz az új “R” modell. Valami más, valami több – pont annyi, ami a siker megőrzéséhez kell. Ha a Kawa tartani tudja a mostani, kétmillió forintot felülről súroló árszintet, akkor az új 750-es jó eséllyel indulhat harcba a hatszázas armada, és a megújult Yamaha FZ8 ellen.

Aki pedig maga varázsolná egyedire kétkerekűjét, nos neki továbbra is az ős-modell a megfelelő partner: egymillió forint környékén már ilyen, túragéppé avanzsált Z-t is kaphatunk a pénzünkért:

A sokszázezres extra felszereltség ellenére is csak bő egymillióba kerül egy ilyen motor

Azoknak pedig, akik az új motorra kíváncsiak, íme a 2011-es modell hivatalos promo videója: