Négy kerék, motor kormány, és nem quad?

Négy kerék, motor kormány, és nem quad?

- Kategória: Hírek
2

A Piaggio MP3 forradalmi újítás volt a robogók között. A Honda Gyro X, és hasonló zsákutcák után olyan háromkerekűt alkottak az Olaszok, mely a robogó mozgékonyságát ötvözte az egyedi első futómű stabilitásával. Azt hittük ettől merészebb ötlet már nem jöhet… pedig jött. Négykerekű robogó, ötszázas blokkal, elképesztő menetstabilitással.

Aki csak eddig jut, kínai terméknek hiheti. Ok, hogy LED-es menetjelző, de ez az ötszáz forintos kínai verzió (nálunk) a műszakin sem menne át

Melyik asztalt könnyebb felborítani? A három, vagy a négy lábon állót? Tegyük hozzá, hogy az asztal lábai automatikusan igazodnak a talaj egyenetlenségeihez, ezzel tovább növelve a stabilitást. Ugye hogy jó ötlet?

Összességében nem rossz, a koncepció külön dícséretet érdemel

A Marabese Design kétféle változatban alkotta meg a modern városi két… (ööö…szóval) három- és négykerekűt: egy 350-es verziót, hátul egy, elöl két kerék alkalmazásával, valamint az igazi újdonságot, az elöl-hátul független felfüggesztésű, négykerekű robogót.

A háromkerekű közel két mázsa, a négykerekű (megtankolva) kettő és fél - ezek után senki ne merje sokallni a Kawasaki ZZR1400 több mint 260 kilós tömegét

Részletes teljesítmény adatok és pontos vételár hamarosan,  addig is nézzük meg, hogy milyen körülmények között nyújt többletet a forradalmian új futómű:


Addig is, míg kereskedelmi forgalomba kerül a gép, marad a kérdés: a négykerekű robogó a jövő útja, vagy csak egy újabb divathóbort, mely kilúgozza a motorozás valódi élményét?