Várban vagyok! II.

Várban vagyok! II.

- Kategória: Ajánló, Cikkek, Kiemelt cikk, Teszt
15

Mescalero alapos ember. Egyesek talán más jelzőt aggatnának rá, hiszen hat lézerblokkoló fejet (!) aggatni egy sportmotorra, már fizikailag sem egyszerű. Egy viszont biztos: ő a garázsban költötte el azt az összeget, amit más a gyorshajtásért kipostázott csekkre.

Mondhatnánk, hogy nem kell száguldozni, és akkor nincs ilyen probléma. Nos, nekik üzenném, hogy a rendőrségi statisztikák szerint, csak az elmúlt két évben, közel harmincezer (!) alkalommal szabtak ki bírságot harminc kilométeres sebességkorlátozó tábla hatálya alatt. Sok -e a harmincezer? Ha azt nézzük, hogy ez az összes eljárásnak csupán három százalékát teszi ki, aligha. Ha felszorozzuk, hogy ez egymillió kiküldött csekket jelent (vagyis naponta 1200 eljárás indul) akkor már érthető a lézerblokkolók népszerűsége.

Íme a megoldás, mely talán különc, de biztos, hogy teljes védelmet nyújt:

Az első sárvédő közelsége miatt egy toldattal került fel az alsó blokkolófej. Jó ötlet!
A soha nem látott megoldás: külön lézerfej a vezető testére szemből érkező találatok ellen...
...és akkor sem kell aggódnunk ha a motorra céloznak
A rendszám köré három fej jutott, ezek konzoljait a randszámtartó keret rejti el
Hátulról, a vezető hátára/sisakjára érkező találatok ellen is van megoldás
Ez a relé felel az áramtalanításért...
...mely az ülés alatt foglal helyet...
...így egy mozdulattal hatástalaníthatjuk a készüléket
A kábelezés példás...
...csakúgy, mint a visszajelző elhelyezése
Az összképpel és a használhatósággal sem lehet probléma

Szép munka, gratulálunk!

(Ha te is építettél már olyan egyedi megoldást a motorodra, mely megvédett a kellemetlen csekkektől, küldj néhány fotót a szerkezetről, szívesen leközöljük – hiszen fizetni, senki nem szeret.

e-mail: kutya@hegylakok.hu )