Stílus? Tiszta!

Stílus? Tiszta!

- Kategória: Hírek
7

A kilencvenes éveket az izommotorok nyerték. Az ezredfordulót a csopperek, melyekről ma már tudjuk: valójában cruiserek ők, hiszen csopperezni alpári dolog, a “krúzolás” viszont bátran összeegyeztethető az öltönnyel és a Rotary Club tagságival…

A cafe-racer, mint stílusirányzat a motorépítő műhelyek sajátja volt az elmúlt évtizedben, de olyan népszerű lett, hogy a gyárak egyszerűen nem engedhették meg maguknak, hogy a két-háromszemélyes apró cégek fölözzék le a hasznot az új (?) őrületről. Íme a Kawasaki válasza: W800 Cafe Style

Olajzöldben a legszebb, így kevésbé hiányzik a fekete erőforrás

Az alaptípustól csak kiegészítőiben eltérő változat teljesen átlényegült: az ülés cseréjével, és a bátortalan vonalú fejidom felcsavarozásával egy kicsit steril, de mindenképpen mutatós darab született a széria W800-ból. És micsoda jó hír: a Kawasaki gyári kiegészítőivel magunk is átfaraghatjuk saját retró motorunkat, de a selyemfényű-fekete motorblokk és kipufogó csak a felkelő nap országában rendelhető  – itthon a fényezőműhelyek járnak jól a megrendelésekkel.

Ez az igazi! Marcona, egyszemélyes gép - még ha a hátsó lábtartó le is buktatja szegényt...

A trend erősödését látva csak idő kérdése, hogy a Triumph és a Kawasaki után a többi gyár is bekapcsolódjon a Cafe-racer építésbe – ismerve a stílus olasz gyökereit (pl. Ducati Cadet), várhatóan a taljánok is előállnak pár gyönyörű darabbal a 2011-es szezonban.