Share the post "24-es, 52-es és az M7-es: megújulnak a nagy forgalmú tranzitutak"
Tavaly mintegy 1250 kilométeren kezdődtek útfelújítások Magyarországon, ám mivel a hazai úthálózat hossza meghaladja a 32 ezer kilométert, idén is bőven lesz teendő… Jó hír a középső országrészben élőknek, hogy végre új burkolatot kap a híres-hírhedt 52-es.
Ahogy beköszönt a tavasz, elkezdődnek az útfelújítások is, és a tervek szerint 2022-ben több mint 1500 kilométernyi szakasz újul meg Magyarországon – írja az ITM.
Megújul a 24-es és az 52-es út
A kistelepülési bekötőutak rendbetétele mellett idén számos főutat is felújítanak. A motorosoknak kimondottan jó hír, hogy
újabb 13 kilométeres szakaszon zajlik felújítás a népszerű mátrai 24-es úton,
emellett Kecskemét és Solt között összesen 44 kilométeren újul meg az 52-es út, amire – valljuk be – igencsak ráfért már a rendbetétel… Ezen túlmenően 11-es főút hét kilométeres szentendrei és a 31-es tíz kilométeres maglódi szakaszán is dolgoznak majd a munkagépek. A leghosszabb egybefüggő szakaszként az 54-es főút mintegy 23 kilométerét teszik rendbe Helvécia, Jakabszállás, Bócsa térségében.
Kapcsolódó anyag: tavaly elkészült a siroki szakasz – következik a mátrai 24-es gyöngyösi része!
Nem maradnak ki az autópályák sem: Sávolynál például az M7-esen végeznek majd a pálya műszaki állapotát javító beavatkozást.
Share the post "24-es, 52-es és az M7-es: megújulnak a nagy forgalmú tranzitutak"