Kiemelt cikk

Kiemelt cikk Teszt

Élet 100 ezer kilométer felett – X. rész – István és a 260 ezret futott Suzuki DL650 V-Strom

Új sorozatunkban százezer kilométernél többet futott motorok tulajdonosaival beszélgetünk, hogy megtudjuk: milyen is az élet százezer felett? Most egy 2004-es Suzuki DL650 V-stromról lesz szó, melyről gazdája, Halász ...
Tovább >
Kiemelt cikk Teszt

A kismotorok Teslája? Kipróbáltuk a NIU NQi GT Prót

A rövid menetpróbán gyűjtött tapasztalatok alapján úgy gondoljuk, az NQi GT Pro sikeres lehet mindazok körében, akik autóról váltanának környezetbarát és a gyors helyváltozatás lehetőségét ígérő kétkerekűre. ...
Tovább >
Kiemelt cikk

BMW S 1000 R-bemutató – „Minek kétszáz lóerő?”

Hogy milyen lett? Könnyebb, gyorsabb és ez csak a kezdet... ...
Tovább >
Kiemelt cikk

Büntetnek az elsősegélycsomag hiányáért vagy sem?

Végül pedig érdemes tudni, hogy Nyugat-Európában motorozva bármikor kérhetik tőlünk az eü-csomagot, és ha az hiányos, nem ez előírásoknak megfelelő vagy egyszerűen nincs nálunk, akkor jellemzően 30 és 60 euró közötti bírságra számíthatunk. Lássuk be, ennyiből több tucat eü-csomagot vehetünk itthon… ...
Tovább >
Kiemelt cikk Teszt

Élet 100 ezer kilométer felett – IX. rész – Zoltán és a CBR1100XX

Sorozatunkban százezer kilométernél többet futott motorok tulajdonosaival beszélgetünk, hogy megtudjuk: milyen az élet százezer felett? Mai részünkben a Honda CBR1100XX-ről lesz szó, mely az ezredforduló egyik végsebesség-rekordere volt, ...
Tovább >
Cikkek Kiemelt cikk Közélet

Beszélgetés Horváth Tamással – II. rész – „Muszáj átgondolni az elektromos támogatás feltételeit…”

Nem tartom helyesnek, hogy kizárták a rendszámos, A1-es jogsival vezethető motorokat, illetve lényegében az akkumulátor mérete, kapacitása volt az egyik legfontosabb a műszaki kritériumok között. Ez oda vezetett, hogy a legkorszerűbb, lítium-ionos akksis gépek nem férhettek bele a meghatározott ársávba, ráadásul a telepnél lényegesebb műszaki paraméterek is háttérbe szorultak. ...
Tovább >
Kiemelt cikk Teszt

Használtmotor – XIX. rész -Yamaha FZ1-N: városban praktikus, pályán egy őrült!

Közúton pedig a kellemes túragéptől a kemény, csapatós, macsó motorig bármilyen arcát képes megmutatni. Ha jobban belegondolok, ez a motor az időtálló formatervű Yamaha FZ1-N. ...
Tovább >
Kiemelt cikk

CBR-blokkos naked és kategóriaelső robogó a Honda 2021-es modelljei között

A tavalyi elsöprő arzenál után idén kissé visszafogottabb a Honda őszi modellbemutatója, de azért így is akadnak szemrevaló motorok és robogók. ...
Tovább >