EICMA 2015

EICMA 2015

Lehengerlő kínálat a KTM-nél

Az osztrák gyár ismét kitett magáért. Érkezik a KTM 1290 Super Duke GT, az új 690 Duke és a 1290 Super Duke R Különleges kiadása.   Első ránézésre egy streetfighter dobozokkal, de a KTM 1290 Super Duke GT ...
Tovább > 0
EICMA 2015

Már a szobában is motorozhatsz

Kívülről elképesztően hülyén néz ki, de ettől még jó poén és megoldás az elvonási tünetekre. Így működik a Kawasaki standján bemutatott szemüveg. ...
Tovább > 1
EICMA 2015

Feltámad a turbós GPz?

A Kawasaki 12 vadonatúj modellt (!) mutat be a következő két évben - nyilatkozta Mr. Kenji Tomida a Kawasaki motoros részlegének elnöke, közöttük egy feltöltős, klasszikus küllemű motort. ...
Tovább > 0
EICMA 2015

A legvagányabb Honda

Gyakran éri az a vád a Honda mérnökeit, hogy túl visszafogott, konvencionális gépeket terveznek. A japánok most megmutatták, mit is tudnak, ha szabad kezet kapnak... ...
Tovább > 1
EICMA 2015

Bimota Tesi 3D: ezért érdemes kiállításra járni!

Függőcsapszeges első kormányzással, szánszál alapú futóművel, mérnöki műremeknek is beillő Öhlins rugózóelemekkel és a legendás V2-es erőforrással debütált az ikonná vált Tesi 3D legújabb, café racer változata. A furcsaság új mércéje – ezekkel a szavakkal illették a taljánok ...
Tovább > 3
EICMA 2015

EICMA 2015: MV Agusta Dragster RR a bajnok reggelije

2016 MV Agusta Dragster RR: Lewis Hamilton limitált kiadása a Formula-1 bajnoka előtt tiszteleg. Az önmagában is rendkívül karakteres Dragster RR modellt sikerült teljesen megvadítani. Amennyiben hihetünk az MV Agusta sajtóanyagának, ebben a folyamatban Lewis Hamilton személyesen is ...
Tovább > 0
EICMA 2015

EICMA 2015: BMW R nineT Scrambler

A bajorok a márka a 60-as és 70-es évek stílusát éleszti újra a BMW R nineT Scramblerrel.  Orgia a retinának, egy hibátlan stílusgyakorlat. Rücskös gumik, léghűtésű blokk, magasra húzott kipufogó, porvédőgumik a teleszkópokon. Steve McQueen is csak elismerően ...
Tovább > 0
EICMA 2015

EICMA 2015: MV Agusta Brutale 800 az EURO4 áldozata

Az új MV Agusta Brutale 800 nehezebb és erőtlenebb lett, hogy teljesíteni tudja az EURO4 követelményeit. A blokk csúcsteljesítménye 125 lóerőről 116 lóerőre csökkent, míg a Brutale száraztömege közel 8 (!) kilóval nőtt.  A felfüggesztés változatlan: elöl maradtak a ...
Tovább > 1