Gumiguru

Gumiguru

GumiGuru: érdemes drága gumit venni Hayabusára?

Sőt továbbmegyek, a motor összterhelhetősége nem haladja meg az abroncsok maximális terhelési értékét, így ebből a szempontból sem érzem szükségét a HWM jelölésű guminak. ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: Bajlódom az öreg Yamaha FZ750-nel

Először is a gyári méret: az első megfelel az általad is írt méretnek, viszont a hátsó az messze van a mérnökök eredeti elképzelésétől ami 180/80-18. ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: Kicsit terepezem a Honda Transalppal

Klasszikusan olyan mintázattal, felépítéssel rendelkezik, ami minden útfelületen megállja a helyét, így kimondottan szeretik az olyan motorosok is, mint Te. ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: A KTM 990 Duke zabálja az abroncsot…

Az M7 RR és az S21 néhány százalékkal tartósabbnak mondható, mint a Rosso III. Nem hagynám ki a felsorolás közül a Michelin Power Rs-t sem, sőt elsősorban ezt javasolnám neked - amit elvársz, arra ez tűnik a legjobbnak! ...
Tovább >
BMW K 1200 R
Gumiguru

GumiGuru: Ilyen abroncs sajnos nem létezik…

Olcsó, tartós és kiválóan tapadó abroncsot még nem találtak ki, valamelyik kitételből "sajnos" engedni kell. ...
Tovább >
suzukigsxr-600
Gumiguru

GumiGuru: Kérdések a Suzuki GSX-R 600-ról

Nagyon jól ismerem ezt a motort, egy K5-ös modellt használok én is, 2,5-2,5 bar nyomásértékkel utcai körülmények között, természetesen a gumi hideg állapotában beállítva. ...
Tovább >
Kawasaki Z750S
Gumiguru

GumiGuru: Kawasaki Z750-re mit javasolsz?

Szűkítve a kört, és arra támaszkodva mit írtál, a napi használatból adódóan úgy gondolom, hogy többet mész, mint az itthon átlagos évi 5-6000 km, így próbálok egy egészséges kompromisszumot megtartva a tartósság és a kezelhetőség felé menni. ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: Suzuki DR650RSE – mit vegyek rá?

A felhasználás jellegére vonatkozóan pedig pont az előbb is említett TKC70 lenne egy ideális darab, mivel a nagy blokkokra tagolt felépítés nagyban elősegíti az öntisztulási képességet, így terepen is jól használható. ...
Tovább >