Gumiguru

Gumiguru

GumiGuru: Kezdőként melyik abroncsban bízhatok?

Hyosung GT 250 típusú motorral, abszolút kezdő motorosként (csak pár száz kilométert tettem meg) melyik az az abroncs, amivel most ősszel nagyobb biztonságérzettel közlekedhetek? ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: Segíts, hol találok erre abroncsot!

Egy ilyen felépítésű felninél a légzárás nem megoldott. Idővel ezeket is érdemes hát cserélni a védőszalaggal együtt a gondtalan motorozás érdekében. ...
Tovább >
Suzuki-GSX-R750-In-Action-2
Gumiguru

GumiGuru: „Ne pályázz már túragumival!”

Melyik részét tartod a fontosabbnak: az utcát vagy a pályát? Persze az itt felsorolt gumik közül a most használt Michelinhez mérten mindegyik komoly előrelépés lesz.  ...
Tovább >
Bridgestone-bt014
Gumiguru

GumiGuru: Elcsúsztam a körforgalomban…

Az alacsony guminyomás okozhat ilyen jelenséget, mivel kis érték miatt a köpeny oldaltartása nem megfelelő, plusz a nagyobb terhelés is közrejátszik. Érdemes lehet 2-3 tized barrral többet fújni ez esetben a gumikba! ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: Endurógumit a csupasz V2-esre?

Semmilyen ellentmondást nem látok abban, amiért ne lehetne ezt a variációt alkalmazni -  ha így használod a motort, akkor ez egy jó párosítás lesz. ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: Kanyarokban csúszkál a Metzteler

Sokan döntenek az előbbi mellett, a gép termete miatt úgy gondolják, hogy a szélesebb abronccsal jobban viselkedik a motor, de ez tévedés. ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: Mit vegyek az izmos V2-esre?

Ennél tartósabb darabot én nem szerelnék fel erre a gépre, egy sportmotorhoz sportgumi dukál, továbbá kifejezetten említetted, hogy nem kíméled a gépet a kanyarokban sem, nem illik ehhez egy túrásabb jellegű gumi, még ha tartósabb is. ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: Hasznos a Slime vagy sem?

A végső érv pedig a plusz balansz súly, ami az abroncs belsejébe kerül: ez nem tesz jót a kiegyensúlyozott keréknek és növeli a rugózatlan tömeget is, szóval duplán hátrányos. ...
Tovább >