Gumiguru

Gumiguru

Olvasói: Sportmotorra is lehet kemény túragumit?

Az elődmodell esetén a 15 000 kilométer egy könnyű motorral átlagos felhasználás mellett mindenképp abszolválható. ...
Tovább >
Gumiguru

Olvasói: Milyen gumit vegyek a Bocira?

Felsorolásom végére hagytam egy feltörekvő márkát a Nankangot. Az autós vonalon egy ~40 éve fennálló taiwani márkáról beszélünk. ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: párban cseréljem vagy sem?

Érdemes szem előtt tartani a vásárlás folyamán, hogy TT jelzésű azaz belső gumival használandó abroncsot válasszunk, hisz a Dragstar egy küllős kerékkel szerelt motorkerékpár. ...
Tovább >
Gumiguru

Ködvágó: Miért nem tehetsz fel szélesebb hátsó gumit?

Ez volt az oka annak, hogy kevesebb fékerőt tudott közvetíteni az abroncs, ami miatt hamarabb veszítette el a tapadást és megcsúszott. ...
Tovább >
Gumiguru

Olvasói: egyszerűen nem gyártanak megfelelő gumit a motoromra…

Ezek az abroncsok diagonál felépítéssel rendelkeznek, melyek nem felelnek meg, egy sok esetben 5-600 köbcentis robogónak. ...
Tovább >
kawasaki-z750-stoppie
Gumiguru

GumiGuru: a bőség zavara

Néhány cikkel ezelőtt egy igen hasonló helyzetre kellett reagálnom, szerintem érdemes elolvasnod ezt a tartalmat is, ott épp egy 1000 Fazerre kellett egy jó abroncsot ajánlani. ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: mit vegyek, ha utassal és sportmotorral járok?

Érzésem szerint a Te motorodra egy kopásállóbb abroncs lenne az ideális választás több szempontból is. Megpróbálom számodra alátámasztani a gondolatmenetemet, miért is gondolkozom ebben az irányban. ...
Tovább >
Gumiguru

Olvasói: elcsúsztam az MT-07-tel – hogyan tovább?

Sajnálatos dolog egy ilyen szép, ráadásul új modellel elcsúszni egy ilyen malőr miatt. De jól gondolkodtál: ez a választás segít megelőzni az ilyen meglepetéseket. ...
Tovább >