Gumiguru

Gumiguru

GumiGuru: Soknak találom a gyári guminyomást – leengedjek belőle?

Hadd spoilerezzek kicsit: ezek az állítgatások általában hamar abbamaradnak, és az ember visszatér a gyári értékre, szóval kalandnak, tapasztalatnak megteszi, de igazán semmi nem indokolja. ...
Tovább >
Gumiguru

Ködvágó: muszáj bekoptatni az új abroncsot vagy sem?

Olvastam, hogy az új gumi igencsak csúszik, egyesek arról írtak (talán éppen itt, hozzászólásban), hogy 150-200 kilométer után is fennáll ez a veszély... Mit tegyek? ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: a bőség zavarával küzdök – segíts!

Egy Yamaha Fazer1000 (FZS1000) motort használok, jelenleg Michelin Power RS gumik vannak rajta, amik erősen cserések. Gondolkozom a váltáson, annak ellenére, hogy elégedett vagyok a gumival. ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: Alig találok köpenyt az öreg Suzukira…

Milyen gumikat ajánlanál egy 1983-as Suzuki GSX550ES-re? ...
Tovább >
Gumiguru Kiemelt cikk

GumiGuru: Mit (ne) tegyél, ha defektet kapsz?

Mekkora lyukat szabad foltozni? Számít, hogy hová esik a gumin? Mennyivel mehetek utána? Vihetek utast? ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: Amikor felesleges a drága abroncs…

A következő a kérdésem: Triumph Legend TT-m van, kezdő motorosként alkalmanként túrázásra használom, mégpedig konszolidált, kényelmes stílusban. ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: Miért vennél ezeréves abroncsot?

Érdeklődnék, hogy Yamaha FJR-re megvehetem-e a Bridgestone-től a BT014-et.? ...
Tovább >
Gumiguru

GumiGuru: Túrára is maradhat a Qualifier, vagy nézzek tartósabbat?

Egy Honda CB600F Hornet motorral gurulok, amin eddig Dunlop Qualifiler 2 -es 120/70/R17 - 180/55/R17-es gumikat használtam. Az idei szezonra viszont cserélném ...
Tovább >