Karbantartás

Cikkek Karbantartás

Őszinték: eladó motorok százezer kilométer felett

„Milyen furcsa, hogy Magyarországon minden eladó motorban 35-40 ezer kilométer van, típustól és évjárattól függetlenül…” Lássuk be, van valami a visszatekert műszeregységekről szóló mondásban, de szerencsére akadnak még bevállalós, ...
Tovább >
Karbantartás

Ülésfűtés: ezért ne barkácsolj!

Lám, itt egy példa a nem éppen szakszerű beszerelésre... ...
Tovább >
Karbantartás

Műhelytitkok: így születik újjá a fél évszázados nyereg

Utolsó lépésként ez és a kapaszkodó pánt is a helyére került a frissen krómozott végekkel egyetemben, melyeket új, rozsdamentes csavarokkal rögzítettünk, hogy az ülés újabb fél évszázadig, vagy akár tovább is ülés maradjon. ...
Tovább >
motorkerekpar-lancszett-csere4
Karbantartás

Mindenkit hazavárnak! – az elfelejtett részletek

Tudod mi a gond az apró, de tartós alkatrészekkel? Pontosan: minél ritkábban látod, annál inkább megfeledkezel róluk, és csak akkor kerülnek újra szóba, mikor egy túrán megadják magukat... ...
Tovább >
Karbantartás

Olajozzam vagy fújjam? – 2. rész

Füllentenék, ha azt mondanám, hogy 100 %-osan elégedett vagyok, de az összkép mindenképpen pozitív - a rendszer működik, nem is akárhogy. ...
Tovább >
xroad-a4050
Karbantartás

Tervezz számítógépen, navigálj iGO-val!

iGO-ban túrát tervezni egyszerűen rémálom, mert vagy bepötyögöd a pontos címeket, vagy a térképen tötyörészel, jobb esetben a GPS-koordinátákat gépelve haladhatsz pontról-pontra. Viszont egy program, a GPS Visualizer segítségével mindezt elfelejtheted. ...
Tovább >
Karbantartás

Karbantartás: ne higgy a szervizkönyvnek!

én sokat járok elég cudar körülmények között (por, szmog, ősszel esős, párás idő), ez nem befolyásolja a szervizintervallumot? ...
Tovább >
Karbantartás

Olvasói: nagyobb blokkot szeretnék a motoromba – lehet?

A probléma nem egyedi, de csak kevesen járják végig a hivatalos - és rögös - utat... ...
Tovább >