GumiGuru: Alacsonyabb guminyomást csúszós útra?

GumiGuru: Alacsonyabb guminyomást csúszós útra?

- Kategória: Gumiguru
0

DOT-szám? Helyes guminyomás? Eltérő méretek? Minden kérdésre válaszolnak az R17.hu szakértői, Szabó Roland és Soltész Norbert!

Szeretnél Te is kérdezni tőle? ITT megteheted – Hamarosan jelentkeznek a részletes, mindenre kiterjedő válasszal!

KÉRDÉS Kedves Gumiguru! Honda Hornet 600-am első abroncsán szeretném beállítani a legalacsonyabb nyomást, ami még optimális, mert nagyon poros es fényesre koptatott aszfalttal burkolt utakon járok, s szeretném, ha minél jobban tapadna. Jelenleg Dunlop abroncs van rajta, mit javasoltok? Előre is köszönöm a válaszotokat!
VÁLASZ Kedves Kérdező! A lehető legalacsonyabb nyomásnak a legkevésbé sem látom értelmét, hisz minél alacsonyabb ez az érték, annál instabilabb lesz a motor.

 

A rossz útminőségen nem segít az alacsony nyomású abroncs
A rossz útminőségen nem segít az alacsony nyomáson használt gumiabroncs

Az érintkezési felületed maximum néhány százalékkal lesz csak nagyobb, cserébe sokkal nehezebben vezethető lesz a motor, ami poros és kopott felületű aszfalton, úgy gondolom, még egy hátráltató tényező, ráadásul sokkal gyorsabban fog elhasználódni az abroncs. Állítsd be a gyári nyomásértéket előre és hátra, azzal lesz legjobban motorozható és irányítható a gép! Mivel úgyis tudom, hogy szeretnél egy értéket hallani, legyen ez 2,2 bar.