GumiGuru: Durván veretek a BMW S 1000 RR-rel – mit tegyek rá?

GumiGuru: Durván veretek a BMW S 1000 RR-rel – mit tegyek rá?

- Kategória: Gumiguru
0

DOT-szám? Helyes guminyomás? Eltérő méretek? Minden kérdésre válaszolnak az R17.hu szakértői, Szabó Roland és Soltész Norbert!

Szeretnél Te is kérdezni tőle? ITT megteheted – Hamarosan jelentkeznek a részletes, mindenre kiterjedő válasszal!

KÉRDÉS

Kedves Gumiguru! A következő a kérdésem: egy  BMW S 1000 RR-rel járok, még a gyári Bridgestone Battlax S20 Evókat koptatom, de szeretnék váltani lassan – mondjuk Dunlop SportSmart 2-re. Ti is támogatjátok az ötletet, esetleg van másik Dunlop, ami még jobb lenne? Vezetési szokásaimról annyit, hogy szeretek veretni, hajtani az RR-rel 🙂

Köszi!

VÁLASZ

Kedves Kérdező! Nem kis feladat az S1000 RR teljesítményét átvinni az aszfaltra, kétszáz ló nem játék egy ilyen könnyű gépben. Amennyiben ezt a márkát favorizálod, van egy-két erős tippem, de a SportSmart 2 nincs közöttük…

Ha már Dunlop, akkor SportSmart TT!

Tudod, ez már egy kifutó modell, utódja, a SportSmart 2 MAX nagyon hasonló megjelenésű, ám sokkal jobb abroncs.

Dunlop SportSmart TT
Dunlop SportSmart TT

Kategóriáját tekintve megegyezik a gyárilag felszerelt S20-szal, hasonló teljesítményt is nyújt, talán kicsit tartósabb is lesz, bár ez aligha elsőrangú szempont. Ha még jobb tapadást szeretnél, akkor a Dunlop idei újdonságát, idei újdonságát, a SportSmart TT-t javaslom –  napjainkban gyakorlatilag ez a legjobb sportabroncs. Amatőr pályanapokon is használható a gumi, de ez nem azt jelenti, hogy kizárólag pályán, magas hőmérsékleten működne tökéletesen. Kifejezetten széles az a tartomány, ahol a legjobb tapadást nyújtja. Utóbbit inkább javasolnám, jobban illik az motorod karakteréhez és teljesítményszintjéhez, mint a RoadSmart.