EICMA 2015: Itt az új SUZUKI GSX-R1000

EICMA 2015: Itt az új SUZUKI GSX-R1000

- Kategória: EICMA 2015

A csúcs Suzuki nem csak külsejében de technikai paramétereiben jelentősen változott az elődhöz képest. Ez a gyártó eddigi legerősebb és legkönnyebb motorkerékpárja.

 

A GSX-R1000 conceptet a Suzuki gyakorlatig változtatások nélkül küldi gyártásba. Az új, változó szelepvezérlésű (VVT) ezer köbcentiméteres blokk mellé egy 10 fokozatban állítható menetstabilizáló rendszer, rajtautomatika, frissen fejlesztett váltósegédlet és egy gyorsváltó társul. A futómű elemeit a Showa szállítja.

2017-Suzuki-GSX-R-Concept-prototype-2 2017-Suzuki-GSX-R-Concept-prototype-1 2017-Suzuki-GSX-R1000-concept 2017-Suzuki-GSX-R1000-concept-01 2017-Suzuki-GSX-R1000-concept-02 2017-Suzuki-GSX-R1000-concept-03 2017-Suzuki-GSX-R1000-concept-06 2017-Suzuki-GSX-R1000-concept-08

 

 

Continental 2019

Facebook Comments

3 Comments

  1. http://totalbike.hu/galeria/totalbike/hirek/2015/11/17/suzuki_gsx-r1000_concept_-_eicma_2015/3

    Itt ez a kép. És nem a gixxer a lényeges rajta, hanem az előbukkanó SV. Mit tud az új SV? Ez volna a soronkövetkező kérdésem…

    1. ‘bike-on már fent van a megoldás 🙂 Ez a “Low RPM Assist” dolog nem túl szimpatikus, az viszont már igen, hogy nem kell ínhüvelygyulladást kapni az indítózástól az Easy Starttal.
      Ha tudtak valami egyebet róla… De akkor az már egy teljesen másik poszt.
      Egy tesztet is csinálhatnátok, ha szabadonengedik, végtére is tömegesen eladott típusról beszélünk (várhatóan ez is az lesz, mint az elődei).

  2. @disqus_PUB81wkccb:disqus,
    az új SV – szinte – a régi SV. a gyár szerint 70 alkatrészen változtattak, így 6-7 kilóval könnyebb lett. igaz, ezt a nem ABS-es verzióra értették, ami ugye egy hónap múlva már nem is forgalmazható az EU-ban.
    személy szerint örülök neki, vicces motor, de ennél több kell ma már, h fogyjon is.

Válasz