Meglepően könnyű és erős lett az új BMW F 800 és F 900 GS

Meglepően könnyű és erős lett az új BMW F 800 és F 900 GS

              - Címkék |Kiemelt cikk

Nagyobb, 853 helyett 895 köbcentis erőforrással és sokkal karcsúbban, könnyebben folytatja pályafutását a bajorok sorkettes endurója.

Ezekben a percekben zajlik az új F 800 GS, F 900 GS és F 900 GS Adventure bemutatója, melyen kiderült, hogy jelentős teljesítménynövekedés mellett 14 kilót faragtak le a népszerű terepmotorok tömegéből.

Megjelent az új BMW F 800 és F 900 GS

A súlycsökkentést úgy érték el, hogy sokkal könnyebb lett a műanyag üzemanyagtartály és a segédváz, kevesebbet nyom a lengővilla, egyben vadonatúj első villa került a motorba.

Az új BMW F 800 GS, F 900 GS és F 900 Adventure

A motorok csúcsteljesítménye 87 (F 800 GS), illetve 105 lóerő (F 900 GS), és komoly meglepetés, hogy az F 900 GS modell alapáras változatára is pillekönnyű Akrapovič kipufogódobot szerelnek – csak ettől közel két kilóval vált könnyebbé a motor.

Hamarosan jelentkezünk az újdonságok részletes bemutatásával, de addig is itt vannak a leglátványosabb felvételek a ma délután leleplezett, új GS-ekről: