Nem sokat változtak a súlypontok, ami a magyar motorpiacot illeti: a Honda volt a legeredményesebb és egyben a legnépszerűbb márka az elmúlt évben, a második helyezett BMW sikereihez az állami megrendelések is hozzájárultak.
A Datahouse adatai szerint – csakúgy, mint 2010-ben – a Honda városi motorja volt a legnépszerűbb a magyar motorosok körében, szám szerint 130-et értékesítettek a PCX125-ösből. Az ezüstöt is a szárnyas márka olcsó és praktikus járgánya hozta el, a CBF125M-ből hetven darab talált gazdára egy év alatt. A harmadik helyezett motor sikere nehezen mérhető az utca motorosának szemszögéből, ugyanis egy itthon nem forgalmazott típus, a BMW 900RT rendőrmotor végzett a dobogó legalsó fokán, a 60 darab rendőrségi jármű forgalomba állításával.
Érdekesség, hogy az első tízbe csak a BMW és a Honda motorjai kerültek be, így az év nagy vesztese a Suzuki, mely 2010-ben még másodikként zárt a listavezető mögött. Szintén rendhagyó, hogy az első hatban csak 125 alatti, és 900 köbcentis, vagy attól nagyobb motorok végeztek – az egykor népszerű hatszázas középkategória képviselői nem fértek be a legjobbak közé.

A népszerűségi listát is a Honda uralja, hiszen 764 motort helyeztek forgalomba a tavalyi év első kilenc hónapjában, ami kiemelkedően magas szám, hiszen a Top 10 további résztvevőiből összesen ennyi talált gazdára…
1. Honda 764 db
2. BMW 204 db
3. Suzuki 165 db
4. Yamaha 114 db
5. Piaggio 78 db
6. Kawasaki 62 db
7. Harley-Davidson 41 db
8. Aprilia 32 db
9. KTM 30 db
10. Ducati 25 db
10. Triumph 25 db
Kiemelkedő volt a kétkerekűek eladásában a decemberi holtidőszak, hiszen nem kevesebb mint nyolcvan új motort állítottak forgalomba egyetlen hónap alatt, ám az év végi hajrá sem menthette meg a hazai piacot: 2010-hez viszonyítva összességében 15,3 százalékkal, 1921 darabra esett az újonnan forgalomba helyezett gépek száma.
Még több motoros hír a Hegylakók Facebook oldalán!