Motorbaleset, mint reklámgeg?

Motorbaleset, mint reklámgeg?

              - Címkék |Baleset-megelőzés, Cikkek

Egyesek az információk hiányát, míg mások a “barátok közt” stílusú párbeszédet emelik ki, mint lebuktató jelet – pedig akad ennél feltűnőbb részlet is.

.

Kezdésnek rögtön az időzítés: Balaton, napolaj, stb. a szövegben. Ebből azonnal a strandszezonra, a nyárra gondolhatnánk, egyesek szerint simán elcsúsztak a megjelenéssel, valójában ennek legkésőbb augusztus közepén kellett volna lemennie.

Ott van a “kamerakezelés”, ami néha igencsak homályos képet eredményez, máskor – pont a kellő pillanatban – hirtelen kitisztul, persze ekkor már semmi érdemlegeset nem látunk. A felvétel minősége is arra enged következtetni, hogy esetleg kamerával rögzítették a filmet, nem pedig mobiltelefonnal.

És végül a bevezető szöveg, ami tényleg bármikor feltűnhetne a szappanoperákban, az előadás módjáról nem is beszélve… Az pedig csak ráadás, hogy a leírás mindössze ennyi: “Keressük!!! Osszátok meg!!! Egy pillanatra gondolkodjunk el: láttunk valaha olyan felhívást, amiben egy fél mondat sem utalt arra, hogy kit és miért keresünk? Hogy mikor történt az eset, ami miatt? Szóval kilóg a lóláb, de rajtunk ne múljon, a képre kattintva elindul a videó, mi megtettük, segítettünk, hátha valóban jó ügyet szolgál:

motorbaleset-kamu-facebook
Motorbaleset, mint reklám? Egyetlen mentség, ha valóban motorbaleset az ok… KATT a képre, videó nyílik!