A KTM elindította a lavinát, erre mindenki szteroiddal nyomta tele csupaszmotorjait. Jönnek a valódi szörnyek, idom nélkül 140, 160, 180 lóval…
A 180 lovas KTM 1290 Super Duke tavalyi megszellőztetése beindította a mérnökök fantáziáját, és most európai, illetve távol-keleti gyártók sora állt ki az osztrákok ellen, izgalmas, erőtől duzzadó nakedekkel.
Kawasaki Z1000 (2014)

Végre megkapta az ezres Ninja bivaly blokkját a nagy Z, hiperagresszív formával és minden eddiginél keményebb blokkal vág szét a kategóriában
Ducati Monster 1200 és 1200S (2014):

Végre megszületett az S4R méltó utódja, a valóban tüzes bolognai elfogó… Az 1200 S 145 lóerővel támad, a “sima” 1200 tíz lóval lesz szerényebb. Elöl-hátul Öhlins felfüggesztést kap a Szörny, lassulásáról pedig gigászi, 330 milliméteres tárcsák gondoskodnak, Brembo M50 nyergekkel.
BMW S1000R (2014):

Úgy tudjuk, 160 lóerővel és a Superbike variánshoz nagyon hasonló, alig módosított műszaki alappal érkezik a BMW üdvöskéje, a csupasz S 1000 R.