A sok-sok pletyka és találgatás után ma végre bemutatták a Honda Hornet legújabb, 750-es változatát. Lássuk, mit tud az újdonság!
Noha már jó néhány éve eltűnt a kínálatból, a Hornet máig a hazai motorpiac meghatározó modellje. Miként lehetséges ez? Nos, ha egy kalap alá vesszük a modell 2007 előtti és utáni változatát, kiderül, hogy
ez a legnépszerűbb használtmotor Magyarországon, ebből importáltuk a legtöbbet az elmúlt években, szezononként úgy 100-150 darabot.
Márpedig ha valami ilyen közkedvelt, akkor érdemes elgondolkodni az utódmodellen, s így tettek a Honda mérnökei is, akik ma lerántották leplet az új CB750 Hornetről.
Kedvező árú, sokoldalú motor lett az új Honda CB750 Hornet
Nézzük először a legfontosabb adatokat, amire mindenki kíváncsi: 92 lóerő és 75 Nm-es forgatónyomaték repíti a 190 kilós menetkész tömegű Hornetet, melynek úttartásáért központi rugóstag és 41 mm-es csúszószár-átmérőjű Showa SFF-BPTM USD villa felel.
Az új Hornet három alapértelmezett menetüzemmódot kínál fel, amelyekkel a motorerő, a motorfék és az egykerekezés-gátlóval kiegészített Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control, HSTC) szintjei aktiválhatóak. A negyedik, úgynevezett felhasználói üzemmód (USER) révén a pilóta maga dönthet a vezetéstámogató eszközök működési szintjéről
Alapáras az 5 colos, színes „okoskijelző”, mely Android-alapú, mégis csatlakoztathatóak hozzá az iOS operációs rendszerű mobilok is. A Honda római K+F osztályán megálmodott Hornet terelgetését négy különböző üzemmód segíti, ám itt nem csupán arról van szó, hogy például Rain módra kapcsolva gyengébb lenne a motor.
A CB750 Hornethez eredeti, gyári kiegészítők széles választékát kínálja a Honda. A különféle tartozékok nemcsak egyenként érhetőek el: három csomagot (Sport, Style és Touring) is összeállítottak a hondások, hogy mindenki magára szabhassa a gépet
A korábbi Africa Twin Adventure Sports rendszerét örökölte a Hornet, legalábbis erre utal, hogy amint átkapcsolunk, itt is változik a teljesítményleadás, a motorfék intenzitása, sőt a kipörgésgátló stb. működése is. Azt is megtudhattuk, hogy a modell négyféle színben kerül az európai Honda-márkakereskedésekbe: Pearl Glare White és Graphite Black (mindkettőhöz elegáns, Metallic Red Flame fényezése és eloxált, piros villa tartozik), valamint Matt Iridium Grey Metallic és Matt Goldfinch Yellow.
Szinte garantálható a modell sikere, hiszen a Hornet név ma is jól cseng, az újdonság pedig kimondottan versenyképes áron kapható
Mindehhez kedvező vételár társul: az új CB750 Hornet 3 089 000 forintba kerül a hazai márkakereskedésekben.
Galéria – Honda CB750 Hornet
A CB750 Hornethez eredeti, gyári kiegészítők széles választékát kínálja a Honda. A különféle tartozékok nemcsak egyenként érhetőek el: három csomagot (Sport, Style és Touring) is összeállítottak a hondások, hogy mindenki magára szabhassa a gépet
Sikerült 80 centi alá vinni az ülésmagasságot, ráadásul a váz kimondottan keskeny, így az alacsonyabb motorosok is magabiztosan terelgethetik a Hornetet
23YM HONDA CB750 HORNET
Nem véletlenül 95 lóerő alatti csúcsteljesítményű a Hornet, hiszen így A2-es változat is készíthető belőle, amit már 18 éves kortól vezethetnek az ifjú pilóták
23YM HONDA CB750 HORNET
23YM HONDA CB750 HORNET
23YM HONDA CB750 HORNET
23YM HONDA CB750 HORNET
23YM HONDA CB750 HORNET
23YM HONDA CB750 HORNET
Az új Hornet három alapértelmezett menetüzemmódot kínál fel, amelyekkel a motorerő, a motorfék és az egykerekezés-gátlóval kiegészített Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control, HSTC) előre beállított szintkombinációi aktiválhatóak. A negyedik, úgynevezett felhasználói üzemmód (USER) révén a pilóta – az útviszonyoknak és vezetési stílusának megfelelően – maga dönthet a vezetéstámogató eszközök működési szintjéről
23YM HONDA CB750 HORNET
23YM HONDA CB750 HORNET
Szinte garantálható a modell sikere, hiszen a Hornet név ma is jól cseng, az újdonság pedig kimondottan versenyképes áron kapható
Egy tiszta erőből szaladó párduc ihlette a formavilágot, körvonala és jellegzetes izomzata elképesztő potenciálról árulkodik – jellemezték a modellt a Honda formatervezői
Share the post "Ilyen lovat akartunk? Megérkezett az új Honda CB750 Hornet"
A hegylakok.hu cookie-kat (sütiket) használ, hogy minőségibb szolgáltatást tudjon nyújtani. A weboldala böngészése közben elfogadja a cookie-k használatával a böngésző beállításai alapján. Cookie beállításokELFOGADOM
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.