Share the post "Ki fogja ezt kimotorozni? Brutális lett az új Ducati Panigale V4 R"
Szinte látom magam előtt, ahogy a Ducati mérnökei az első új Panigale V4 R legyártása után a következőt mondják: Abbiamo creato un mostro, azaz Szörnyet teremtettünk…

A Balrogszerű szörnyeteg fémesen pumpáló szíve egy új, 998 köbcentis Desmosedici Stradale R erőforrás, ami egészen 16 500-as fordulatig képes elforogni hatodik fokozatban és 15 500-nál 218 lóerőt szabadít az aszfaltra, ráadásul mindezek mellett megfelel az Euro5-ös környezetvédelmi előírásoknak is. A bestia azonban többet is tud, ugyanis amennyiben a régi dobot kidobjuk a Tajgetoszra és felpattintunk a vasra egy versenykipufogót, akkor csúcsteljesítménye eléri a 237 lóerőt. Ez három lóerővel több, mint elődjénél, a speciális hajtóműolajnak köszönhetően pedig 240,5 lóerőig srófolható a teljesítmény.
Apropó, Tajgetosz: tudtad, hogy onnan valójában nem dobtak le semmit? Hiszen eredeti nevét is a rendeltetéséről kapta, úgy hívták, Apothetai, ami a görög eltesz, kitesz szóból ered. Valójában nem a szakadékban végezték a porontyok, ehelyett ide kerültek a testi hibával született csecsemők, akiket a gyermektelen családok örökbe fogadhattak.

Az új V4-es – a Hollóárnyék-trilógiából ismert Vaelin Al Sornája módjára – tiszteletet parancsol, és olyan magas szintű elektronikai felszereltséggel lép színre, ami már-már egyedülálló a géposztályban.
Az egyik ilyen fejlesztés nem más, mint az olasz vállalat Ducati Performance DTC EVO 3 szoftvere, ami kifejezetten pályamotorosoknak készült. A szoftvert slick- és esőgumikra szabták, így amennyiben megvásároljuk ezt a kiegészítőt, az máris kizáró ok a közúti motorozásra…
Share the post "Ki fogja ezt kimotorozni? Brutális lett az új Ducati Panigale V4 R"