Megnyerte saját géposztályát, és több könnyebb, sportosabb endurót maga mögé utasított Joan Pedrero a Baja España Aragón terepversenyen. A Harley-Davidson Pan America 1250-nel induló pilóta már a negyedik futamon diadalmaskodik a Maxi Trail kategóriában…
Nem mindennapi eredményt ért el a 46 éves spanyol pilóta, ugyanis amellett, hogy megnyerte a Baja España Aragón XL Maxi Trail géposztályát, összetettben is előkelő helyen végzett. Ezúttal a 21. helyen intették le, ami önmagában is nagy eredmény a 75 fős mezőnyben, de különösen akkor, ha megnézzük a mögötte sorakozó motorokat és versenyzőket.

KTM EXC és 450 Rally Replica, Honda CRF450, Sherco RTR, Kove 450 Rally, és még sorolhatnánk a pillekönnyű terepmotorokat, melyek mindegyikét megelőzte Pedrero a jókora V2-essel. Egyes sajtóinformációk szerint 600, de a versenykiírás alapján 950 köbcenti feletti motorkerékpárok indultak a Maxi Trail kategóriában, ahol – többek között – KTM 1290 Super Adventure R-rel neveztek Pedrero közvetlen elemei, megmutatva, hogy ilyen testes gépekkel is teljesíthető az alapvetően 450-es egyhengeresekre szabott futam. A 83 nevezőből végül 75-en értek célba, beleértve a Maxi Trail géposztály nyolc indulóját, és az összesített első helyet Tosha Schareina (Honda) hódította el Edgar Canet (KTM) és Lorenzo Santolino (Sherco) előtt.

A Harley-Davidson nevében szeretnénk gratulálni Joannak és az egész csapatnak, hogy ilyen elképesztő teljesítményt nyújtottak – micsoda nagyszerű eredmény! A legendás Baja Aragón jubileumi, 40. versenye történelmi mérföldkő, és ismét bebizonyíthattuk, hogy a Pan America páratlan eredményekre képes terepen, akárcsak aszfalton!
– gratulált az eredményhez Kolja Rebstock, a Harley-Davidson európai regionális alelnöke.

A Harley-Davidson Pan America 1250-et korábban Miklós-Illés Balázs kollégánk tesztelte – részletes beszámolóját itt olvashatjátok a Harley sportos V2-eséről.








