A japánok által tervezett kisméretű jármű a nagyra nőtt gyerekek mulatságát is kiszolgálja, persze nem árt egy kis tunninggal rásegíteni.
Szórakoztató, dinamikus fun-pitbike lett az 50 köbcentis benzinvérű majomból.
A Francia származású Hadrien Le Flanchec átépítette a Monkey-t, nem kevesebb, mint nyolc hónap alatt, mindezt egy ötödik emeleti párizsi lakásban… Nem a szokásos, 50 köbcentis motor dohog az apró motorkerékpár szíveként, ugyanis Le Flanchec rádobott egy 124 köbcentis, úgynevezett ”Superhead+R” bővítőkészletet a Takegawától. A váltó 5-sebességes, száraz kuplunggal szerelt, mely működtetéséről hidraulikus munkahenger gondoskodik. A Monkey kemény legény, banán helyett benzinnel eteti egy Keihin CR26 karburátor, a gázok pedig egy egyedi japán kipufogón keresztül távoznak, ránézésre elég recsegősen.
A négyütemű motor kb 20 lovat ad gazdája alá, ez talán nem hangzik soknak, de ha összevetjük a 75 kilogrammos súllyal – ami azt jelenti, teljesítmény-tömeg arány 0,2-re jön ki, azaz minden egyes kilogrammra 0,27 lóerő jut -, akkor ez az erő nagyjából megegyezi a 400 köbcentis Kawasakim fojtatlan változatának arányával. Ennek vonzata is van, az apróság korlátlan jogosítvánnyal vezethető csak, annak ellenére, hogy csak 125 köbcentis.
A blokkon kívül is felső kategóriás alkatrészek találhatóak, a kerekek Kitaco gyártmányok, a fékek a Beringer és a Brembo polcáról kerültek összeszerelésre, a hátsó G-Craft Alpha gyermeke. Az üzemanyagtartály egy igazi Honda elem, festése azonos az 1969-es CB750 Candy Red színével, a logók a CB750 K2-ről kerültek át.

