Egymillió forint alatti új Honda a magyar piacon!

Egymillió forint alatti új Honda a magyar piacon!

              - Címkék |Hírek

Az egyre dráguló motorok és autók korában komoly meglepetés, hogy ilyen kedvező árú lett az újdonság.

A Honda az EICMA-n mutatta be a nagyközönségnek az első, kifejezetten a fiataloknak szánt elektromos motorját, az EM1 e:-t. Hogy minél sikeresebb legyen a modell, a karcsú robogó rendkívül kedvező áron kerül a hazai szalonokba.

Vállalkozásoknak különösen megéri az új Honda EM1 e:, hiszen az arra alkalmas cégek ÁFA nélkül vehetik meg a – nettó áron már csak – 779 ezer forintba kerülő modellt

Egymillió forint alatti áron veheted meg a Honda legújabb robogóját

A gazdag alapfelszereltségű, Mobile Power Pack e: cserélhető akkumulátorral és nagy teljesítményű töltővel kínált újdonság bevezető ára

mindössze 989 000 forint,

amit ráadásul nem terhel semmilyen okmányirodai költség, hiszen segédmotorként nincs szükség átírásra, rendszámozásra vagy egyéb papírmunkára, és ennek köszönhetően a kötelező biztosítása is csupán pár száz forint havonta.

Az alig egymilliós összeg különösen annak fényében kedvező, hogy a modell hivatalos listaára 1 569 000 Ft – emelték ki a hondások

Ez egyben azt jelenti, hogy AM, azaz segédmotoros jogsival és B-s, autós vezetői engedéllyel is közlekedhetsz vele, tehát a négykerékről átülőknek sincs szüksége külön vizsgára a motorhoz. Az EM1 e: bemutatóján kiemelték:

Ez a Honda első európai elektromos kétkerekűje, és bemutatkozásával új időszak veszi kezdetét a márka történetében, ugyanis – a tervek szerint – 2025-ig további tíz (!) vagy ennél több elektromos motorkerékpár bevezetését tervezi a vállalat az öreg kontinensen.

Üröm az örömben, hogy a kedvezőnek tűnő, 41-48 km-es gyári hatótávval szemben a WMTC-teszten csak kereken 30 kilométert tudott megtenni a motor egy töltéssel. Persze ez még mindig több, mint amennyit egy átlagos robogós egy nap megtesz ingázás során…

A modell hatótávja – a Honda saját mérése szerint – 41,3 km, míg a végsebességet 45 km/órában határozták meg a japán mérnökök, hogy egész Európában motoros jogosítvány nélkül vezethető legyen. Hozzátették, hogy a 41,3 kilométer elméleti érték, ugyanis a belső tesztek szerint ECON üzemmódban egy akkumulátortöltéssel 48 km-t tettek meg a géppel.

Ráadásul nem csak megvenni könnyű a motort, hanem a fenntartása is fillérekbe kerül, ugyanis a gyakorlatban 4-5 kWh/100 km fogyasztással számolhatunk, ami hatósági áras árammal számolva 1600 Ft/1000 km-re jön ki, szemben az átlagos robogók 20 000 Ft/1000 km-es költségével.