Új és használt motorok akár 4 év garanciával

Új és használt motorok akár 4 év garanciával

              - Címkék |Hírek

Nincs kivétel vagy apróbetűs rész: ha bármi elromlik a gépeden – a kopóalkatrészeket leszámítva –, a jótállás ideje alatt mentesülsz a költségek alól, ráadásul használt motorokhoz is elérhető ez a hasznos garanciacsomag.

Szeretnék még vonzóbbá tenni a tengerentúli márka modelljeit, egyszersmind gondoskodni a motorosok felhőtlen túrázásáról, ezért a Harley-Davidsonnál

2024 tavaszától minden új motorkerékpárra 4 év garancia vonatkozik: a 2 éves gyártói (gyári) garancia, valamint egy 2 éves HARLEY | EXTENDED WARRANTY,

sőt azt is szabadon eldöntheted, hogy vásárláskor, vagy csak később, nagyobb futásteljesítménynél szeretnél élni a kiterjesztett garancia lehetőségével.

Befektetésnek sem rossz a használtmotor-jótállás, elvégre még mindig jól cseng a hirdetésben a „márkakereskedés vállal garanciát a motorra” sor, és ez értéknövelő tényező lehet

Jó hír a használt Harley-Davidsonok tulajdonosainak, hogy 2024-ben már használtmotorra is köthető ilyen jótállás, mégpedig egy- és kétéves időtartamra. Ez csak a HD-márkakereskedőktől származó, legfeljebb 11 éves motorokra érvényes, viszont a nagyobb, kétéves csomag kizárólag 2017 után gyártott, 70 ezer kilométer alatti futásteljesítményű Harleykhoz elérhető. A használt és új motorok jótállási feltételeit, valamint a szerződéskötés részleteit itt találod.

Egész Európában érvényes a jótállás, és mivel szerződéskötéskor alaposan átvizsgálják a motort, a vezető még biztosabb lehet benne, hogy gondtalan lesz az utazás…

Az új Harley-Davidsonoknál nincs ilyen kötöttség, hiszen mint említettük, 2 + 2 év jótállással vehetőek át a V2-esek, sőt az új motorkerékpárokhoz ajánlott, kiterjesztett jótállás is bármikor megrendelhető, amennyiben a géppel 30 000 kilométernél kevesebbet tettek meg.

Mit jelent a garancia, a szavatosság és a jótállás?

Miként szakjogászunk összefoglalójából korábban kiderült, jótállás és a szavatosság között az a fő különbség, hogy a jótállás esetén az eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba az értékesítés után keletkezett, tehát alapvetően feltételezett, hogy az már a vásárláskor fennállt, amikor értékesítette a motort.

Így aztán kötelessége az eladónak a javítás vagy a csere, ezzel szemben szavatosság esetén a vevőnek kell bizonyítania azt, hogy a hiba a vásárláskor már fennállt. A garancia egyfajta összefoglaló névként helyettesíti a köznyelvben mindkét fogalmat, de mint láthatod, fontos, lényegi különbségek vannak közöttük.