Share the post "Kétórás töltés és kirobbanó teljesítmény: az új E RIDE Pro SS 2.0"
Az adatokat elnézve ez a világ egyik legrobbanékonyabb endurója, legalábbis a 70 kiló alatti (!) kategóriában szinte biztosan…
Az aligha szorul magyarázatra, hogy miért előnyös, ha egy terepmotor 100-120 helyett csak 60-65 kiló, hiszen a fizika nem viccel, és kanyarodás, ugratás közben a gép tehetetlensége nagyban befolyásolja, hogy sikerül-e a manőver vagy sem. Nem véletlen, hogy a legprecízebb motorkezelést igénylő triálmotorok rendszámos változatai is csupán 70-80 kilót nyomnak, ám az E RIDE ultrakönnyű e-endurója (UEE) még ennél is karcsúbb.
Csupán 63 kg és csaknem százzal hasít az új E RIDE Pro SS 2.0
A Magyarországon néhány hete megjelent, és a tokodi elektromosmotor-találkozón is kiállított modell már puszta adatai alapján kiemelkedik az átlagos villanymotorok tömegéből. Mivel a csúcsteljesítménye 12 kW, a 300-400 köbcentis benzinesek gyorsulásával büszkélkedhet (0-60 km/h: 2,36 s), és csak azért nem adott közre a gyártó 0-100 km/h-adatot, mert az újdonság – a terepes használat miatt – 96 km/órára áttételezett.
@elektrorider_hu Az E Ride Pro energiaellátását egy 72V 40AH Samsung lítium-ion akkumulátor biztosítja, amely rendkívül gyorsan, mindössze 2 óra alatt 20%-ról 90%-ra tölthető. A motorkerékpár teljes tömege mindössze 64 kg, amely a súly/teljesítmény arány szempontjából kiemelkedő érték. ℹ️Kapcsolat 📱+36 20 311 5151 📧 info@elektrorider.hu 👉🏼1037 Budapest, Kunigunda útja 60. Nyitva: H-K és P 8-16:30, Sze-Cs 10-18:00 #elektrorider #elektrobiker #elektromosmotor #elektromosrobogó #elektromosrobogo #elektromosbicikli #elektromoskerékpár #elektromobilitás #motorok #városimotor #terepmotor #elektromosterepmotor #gyerekmotor #tisztaenergiák #eridepros #eridepross #crosseride #erideelectric #eridepro17 #eridepro19
Aki esetleg aggódna terepezés közben a vizes, sáros részek miatt: az E RIDE vezérlőegysége IP67-es minősítésű, azaz ha nem dobod konkrétan a medencébe, nem lesz baja a víztől…
Hogy minél tovább bírja egy töltéssel, jókora, 72 V/40 Ah-s Samsung aksit építettek be a mérnökök, ami a nagy teljesítményű töltőnek köszönhetően mindössze két óra alatt feltölthető 20-ról 90%-ra. Mindezt megfejelték a kategóriában elvárt, nagy szabad hasmagassággal és rugóúttal, valamint a megszokott, 19/18 kerékmérettel, hogy semmi ne állhasson útjába a gondtalan endurózásnak.

A gyár mérései alapján kereken 100 km-es hatótáv érhető el a motorral – bár azt nem írják, hogy milyen átlagsebesség mellett –, ami a valódi terepezés 20-30 km/órás átlagtempóját ismerve napi 3,5-4 órás használatot jelent. Mi több, ha a pálya közelében tölteni is tudod az E RIDE-ot, akkor újabb két óra múlva ismét munkára fogható. Ha bejön az új E RIDE Pro, és szívesen kipróbálnád, itt jelentkezhetsz ingyenes tesztvezetésre a hazai forgalmazónál.
Galéria – E RIDE Pro SS 2.0
Műszaki adatok – E RIDE Pro SS 2.0
Motor típusa: kefe nélküli, léghűtéses villanymotor
Csúcsteljesítmény: 12 kW
Akkumulátor típusa, kapacitása: 2,88 kWh (Samsung)
Töltési idő (20-90%): 2 óra
Elméleti hatótávolság: 100 km
Végsebesség: 96 km/h
Menetkész tömeg: 63 kg
Share the post "Kétórás töltés és kirobbanó teljesítmény: az új E RIDE Pro SS 2.0"