Share the post "„Eddig 1,5 milliót spóroltam vele… ha csak a benzint számolom”"
A két 72 V-os akkumulátorral felszerelt, 6,4 kW-os csúcsteljesítményű gép nemcsak robogóként, hanem kétszemélyes ingázójárműként is megállja a helyét, miközben akár havi 50-80 ezer forintot is megtakaríthat neked egy 2-3 litert fogyasztó benzinessel összevetve. Ennek dacára árban is versenyképes a 125-ösökkel szemben: alig 1,7 millió forintba kerül, amiből a vállalkozások visszaigényelhetik az ÁFA-t.
NIU FQi500 – megfizethető hatótávbajnok
Már többször olvashattatok nálunk Halász Géza nem mindennapi túráiról: ő volt az, aki egy léghűtéses 125-össel napi ezerkilométeres utakat tett meg, most pedig egy fürge robogóra pattant, hogy utánajárjon – milyen a városi közlekedés és az ingázás egy elektromos géppel?

Többek között az is kiderül a videóból, hogy mennyit spórolhatsz, ha benzines helyett elektromosra váltasz, illetve milyen kompromisszumok jellemzőek napjaink e-robogóira:
A kisfilmben megszólal Budaházi Péter is, aki már több mint 80 000 kilométert tett meg tisztán elektromos motorokkal: ő arról mesél, hogy miben más, jobb az ingázás most, hogy a korábbi 125-ös helyett A1-es, elektromos géppel jár.
Share the post "„Eddig 1,5 milliót spóroltam vele… ha csak a benzint számolom”"