Valakinek egy V6-ost?

Valakinek egy V6-ost?

- Kategória: Hírek
0

Bár a prototípus évről-évre felbukkant, igazából senki nem gondolta komolyan – a tervezőkön kívül -, hogy valaha rendszámos, megvásárolható motorként jelenik meg a Midalu.

A Kölni motorkiállítás egyik szenzációja volt, hogy a cseh gyártmányú, 2442 köbcentis, V6-os erőforrással büszkélkedő gép immáron hetyke árcímkével pózolt a kicsi, de látványos standon.

Hatalmas, kereken 200 lovas V6-ost ölel körbe a Midalu cseh gyártmányú váza
Hatalmas, kereken 200 lovas V6-ost ölel körbe a Midalu cseh gyártmányú váza

Kereken kétszáz lóerős teljesítmény – ennyit ígérnek a mérnökök, akik elmondták, hogy a különleges hajtómű, a váz és a segédváz saját gyártmány; el is ment egy évtized az életükből, mire bejelenthették a végleges, most látott változatot.

Luxury ide vagy oda, ennyi pénz erős túlzás egy ilyen paraméterekkel rendelkező motorért
Luxury ide vagy oda, 37 milla durva túlzás egy ilyen paraméterekkel rendelkező motorért

Az idő pénz – és ez úgy tűnik, Csehországban különösen igaz, ugyanis a srácok most próbálják beszedni a fejlesztési és gyártási költségeket. Nem teketóriáztak: kereken 120 ezer eurót, azaz csaknem 37 milliót karcoltak fel a Midalu árcímkéjére, ami a „Czech Luxury Motorcycle” elnevezés dacára is erősen túlzónak tűnik, főként egy megtankolva, menetkészen legalább 280-290 kilót nyomó gépért. Persze ettől még kívánatos egy vas, de ilyen magasságban azért akad Kawasaki H2R és hasonló gyöngyszemek, szóval érdemes körülnézni a piacon, mielőtt feltöröd a malacperselyt…