Nem véletlenül nevezik a nyúlott vezérműláncot és a rosszul beállított szelephézagot csendes gyilkosnak, hiszen szinte észrevétlenül tesz kárt a motorban... ...
Read more
Gurulsz lefelé a Glocknerről/Stelvióról, és egyszer csak beesik a fékpedál, majd elkezd felpuhulni az első fék is. Pedig gyári állapotú a tárcsa, új a betét, de valami mégsem stimmel... Így teheti tönkre a túrát a filléres „alkatrész”, a fékfolyadék. ...
Read more
DOT-szám, lejárat, defektjavítás és slick? Sok a téves infó a világhálón, ezért összeszedtük, hogy mit érdemes tudni a gumikról, és mi az, ami csak városi legenda. ...
Read more
Miért kell menet közben is állítani a guminyomást? Milyen karbantartásokat érdemes elvégezni hetente, illetve a nagyobb túrák előtt? Válaszok egyenesen a szakértőktől. ...
Read more
A legtartósabb motorgumi, legalábbis Róbert szerint, aki (szinte hihetetlen) 41 000 km-t ment el a CBR-el egy szett abroncson. ...
Read more
A Scottoiler fejlesztőinek tanácsai, beépítési ábrái és intelmei azoknak, akik otthon szeretnék beépíteni a láncolajozót. ...
Read more
Csak 4-5 apró, olcsó alkatrész, de ha bármelyik tönkremegy, akkor a motor sem mozdul többé. ...
Read more
Nem érdemes halogatni a teleszkópszimmering cseréjét, mert később többe kerülhet az elkopott csúszógyűrű miatt, és egyébként sem veszélytelen olajtól csöpögő első villával motorozni. ...
Read more