Íme, az új DL650 V-Strom!

Íme, az új DL650 V-Strom!

- Kategória: Ajánló

A nagyméretű, 150 lóerő feletti terepes küllemű túramotorok mellett egyre nagyobb igény mutatkozik a középkategóriás, megfizethető túraendúrókra, hiszen remekül fogy a nyugati piacokon az új VFR800X Crossrunner és a 800-as Triumph Tiger. A Suzuki sem akar kimaradni a sikerekből, ezért 2012-re felfrissíti a márka egyik legnagyobb darabszámban értékesített modelljét, a DL650 V-Stromot.


Ami nem változik, az a könnyed, filigrán felépítés, és az utasnak is királyi kényelmet nyújtó, méretes nyereg - ez utóbbi alkatrész (a "kiszivárgott" adatok szerint) magasabb pozícióban lesz rögzítve, mint az elődmodellen. Kíváncsian várjuk a további információkat, hiszen ha az ára is versenyképes lesz, akkor komoly sikerekre számíthat a Suzuki emelt hasmagasságú mindenese. A hírek szerint még ebben a hónapban hivatalosan is bemutatják az új modellt, vagyis nem várja meg a Suzuki az őszi seregszemléket az új V-Strom leleplezésével - ha szerencsénk van, akár az idei szezonban a kereskedésekbe kerülhet a japánok 650-es újdonsága.

Hegylakók különvélemény: a netre felkerült anyagok szinte biztos, hogy szándékosan szivárogtak ki, vagyis a szokásos taktikát követik a Suzuki sajtósai. Viszont a legtöbbet bírált paraméterről, a motorblokk teljesítményről nem tesznek említést, így csak remélni tudjuk, hogy az emissziós normákkal vívott harcban nem gyengült tovább a Suzuki 67 lóerős blokkja...

Frissítve:

Időközben megérkeztek a hivatalos adatok, ezek a kívül-belül megújult V-Strom 650 műszaki jellemzői:

Motor típusa 4 ütemű, vízhűtéses, DOHC, kéthengeres 90 fokos V-elrendezésű
Furat x Löket 81,0 x 62,6 mm
Hengerűrtartalom 645 köbcentiméter
Teljesítmény (LE/ford. percenként) 69 / 8800
Nyomaték (Nm/ford. percenként) 60 / 6400
Sűrítési arány 11,2:1
Keverékképzés benzin befecskendezéses
Olajmennyiség 3,0 liter
Gyújtás Digitális (tranzisztoros)
Indító rendszer Elektromos
Kenés Nedves olajteknő
Erőátvitel 6 sebességes mechanikus
Primer áttétel 2,088
Végáttétel 3,133
Váz típusa alumínium váz
Villaszög / utánfutás 26 fok / 110 mm
Felfüggesztés elöl teleszkópos, tekercs-rugós, olajcsillapítás
Felfüggesztés hátul központi rugóstag, tekercsrugók, olajcsillapítás
Kerékabroncs elöl 19M/C x MT2,5 colos, öntött alumínium-ötvözet
Kerékabroncs hátul 17M/C x MT4.0 colos, öntött alumínium-ötvözet
Fékek elöl 310 mm átmérőjű dupla tárcsafék
Fékek hátul 260 mm átmérőjű tárcsafék
Gumiabroncs elöl 110/80 19"
Gumiabroncs hátul 150/70 17"
Üzemanyagtank 20 liter
Hosszúság 2.290 mm
Szélesség 835 mm
Magasság 1.405 mm
Tengelytáv 1.560 mm
Szabad magasság 175 mm
Ülésmagasság (*opcionális) 815*/835/855* mm
Önsúly 214 kg
Üzemanyag fogyasztás (WMTC) 3,97 l/100km
Continental 2019

Facebook Comments