Egy épített café racer is lehet biztonságos?

Egy épített café racer is lehet biztonságos?

- Kategória: Gumiguru

DOT-szám? Helyes guminyomás? Eltérő méretek? Minden kérdésre válaszol az R17.hu szakértője, Szabó Roland!

r17-szabo-roland-motorgumiSzeretnél Te is kérdezni tőle? ITT megteheted – Roland egy munkanapon belül jelentkezik a részletes, mindenre kiterjedő válasszal!

KÉRDÉS

Kedves Gumiguru! A következő a kérdésem: 1981-es Suzuki GS450S típusú motorom van ami Café Racerré lett átépítve de még a gyári gumik vannak rajta amit kicsit életveszélyesnek tartok és szeretném lecserélni. Ellenben az a probléma áll fenn, hogy nem találok megfelelő méretű gumit. Ami most rajta van az elöl 3 R18 hátul pedig 3,75 R18. Kérdésem hogy ha elől 3,25 R18 lesz és hátul 4 R18 azzal mekkorát hibázok? A Mitas és a Heidenau gyártmányait néztem mert mintában az illene a motorhoz amit egyébként nappal és száraz aszfalton használok tehát a rizikó a legkisebbre van csökkentve. Válaszod előre is köszönöm! Márton

 
VÁLASZ

Kedves Márton! A Cafe Racer építésbe sok minden belefér 🙂 , így igazából azt kell jól átgondolnod, hogy a látvány számít igazán, vagy a motorozhatóság. A gyári méretek egyébként a katalógusom szerint elöl 3.00-18, hátul pedig 4.00-18, szóval az elképzelésed még a motorozhatóság határain belül mozog. Ha szélesebbre cseréled az első gumit, akkor egy kicsit nehezebb lesz bekormányozni a kanyarokba, de azt gondolom, hogy normál felhasználás mellett még kezelhető lesz. Egyébként a 3.00-18 abroncs a 1.85″ széles felnin optimális, a 3.25-18 pedig a 2.15″ széles felnin, azonban az alsó tűréshatárban még szerepel az 1.85″. Szóval hajrá! 🙂

Continental 2019

Facebook Comments

Válasz