Az utak démona: Rapom V8

Az utak démona: Rapom V8

- Kategória: Cikkek, Kiemelt cikk, Őrületek
5

Ha számodra a motorfaragás kimerül egy sportkipufogóban és kormánylengés-csillapítóban felni csíkkal, akkor ezt jól nézd meg . A motort Rapom V8-nak nevezte el Nick Argyle. Tiszta alkohollal és kompresszorral az ereje több mint 1000 lóerő. Ugyan nehezebb, mint 500 kg, de még akkor is, teljesítmény-tömeg arány kétszerese, mint egy GSX-R1000 vagy a ZX-10R-nek. A kezelhetőségét jótékony homály fedi…

Ha összefutnátok a jelzőlámpánál, ne próbálj versenyre kelni vele – a Rapom nulláról 100 km/h-ra kevesebb, mint három másodperc alatt gyorsul, negyed mérföldet kevesebb, mint hét másodperc alatt tesz meg.

rapom v8 mopar engine ice racing drag 1200 horse power fuel dragbike
Rapom V8: Közúti drag, 1.000 - 1.200Hp 8.193 cm3 V8-as Mopar engine, 0 - 100 km/h: 3,0 s, Vmax: 355 km/h
rapom v8 mopar engine ice racing drag 1200 horse power fuel dragbike
Kitámasztóra nincs szükség, ha nem tartaná meg állva a hatalmas hátsó kerék, a kipufogó nem hagyja feldőlni a motort! Hogy lehet ezzel kanyarodni?
rapom v8 mopar engine ice racing drag 1200 horse power fuel dragbike
„Akartam venni egy új motort, de a feleségem azt mondta, ott áll a garázsban egy motorblokk, kezdj vele valamit. Mérete ellenére azt mondtam, miért is ne? '"
rapom v8 mopar engine ice racing drag 1200 horse power fuel dragbike
Kormányteleszkóp, mart villahidak, egyszemélyes ülés, tank egy körre elegendő a környéken, elől - a leírással ellentétben - egy féknyereg , fényszóró hiánycikk, és a kérdés: a lánc hogy bírja ki ezt az iszonyú terhelést?
rapom v8 mopar engine ice racing drag 1200 horse power fuel dragbike
Innen egész furcsa hasonlóság figyelhető meg az MV Agusta F4-gyel, csak azon nem ilyen úthenger van. Remélem kötött a pasas valami durva életbiztosítást!

Motor:
8193cc Mopar big block – ICE Racing által hangolva
Töltőkompresszor:
8,71 Littlefield blower
Teljesítmény:
1000 – 1200 Lóerő a felhasznált üzemanyag és a kompresszor függvényében
Sebességváltó:
2 sebesség + hátramenet  API Racing sebességváltók
Váz:
32mm átmérőjű acél cső
Kerekek:
Első 15 x 5,5 Prostar, gumi:  Metzeler Marathon 180×70
Hátsó 15 x 15 Prostar, gumi: Micky Thompson Sportsman Pro 29×18.5
Fékek:
Elöl: 2 x Harrison Billet ‘Big’ 6 dugattyús féknyereg
Hátsó :Harrison Billet ‘Mini’ 6-dugattyús féknyereg
Idomok:
MV Agusta F4 és Suzuki Hayabusa ivadéka
Egyéb
95% saját munka
Építő:
Nick Argyle