Kis motor, nagy tervekkel

Kis motor, nagy tervekkel

- Kategória: Kiemelt cikk
4

Léghűtéses erőforrás, stimmel. Küllős kerekek, stimmel. Csepptank, egyszemélyes ülés, csutkakormány – stimmel. Kész a stílustiszta, kőkemény Cafe Racer, bár a “Racer” jelző szinte humorosan hangzik, hisz’ mindössze tizenegy lóerőről beszélünk… Suzuki GN 125 a Terror Cycles -től.

.

Ugye szép? Nem, nem az...
...de így már egészen más. A tiszta vonalvezetés szinte szándékosan tereli el a figyelmünket az aprócska hengerről
A dobfék jól mutat a küllős keréken, a kipufogó-bandázs egyszerűen kötelező
Paint it Black: a színválasztás magától értetődik. A hátsó zárófény óriási ötlet, de itthon aligha menne át egy műszaki vizsgán
Nincs kompromisszum: ez itt a vezető helye, az utasszállítás gondolati szinten sem merül fel

Köszönjük az élményt a T1-es Transporterek és a levegős motorok szerelmeseinek, a Terror Cycles -nek.

  • Peti_91

    Sziasztok!! Lehet azt tudni hogy egy ilyen kis épített motor mibe kerül? Készen vagy ha itthon felépítjük? Ezt is lehet majd vezetni az új autójogsos aláírás után, vagy csak a robogókat?

  • Szia Peti,
    haladjunk sorjában:

    – a motor vételára 800 euró volt (az építők honlapjáról lestem), ennyiért itthon is kapsz hasonló alapot
    – maga az építés nem egyszerű feladat: ebben a formájában itthon le sem vizsgázna a motor, tehát mielőtt belefogsz, át kell tanulmányozni a jogszabályokat (kezelőszervek, lámpák, azonosítók elhelyezése stb) Egyébként inkább munka- mintsem pénzigényes feladat, ha minden rendelkezésre áll
    – A Suzuki GN 125-ös teljesítménye ca. 9 KW, vagyis 11 KW alatti, tehát vezethető majd a B125 megoldással, már ha lesz egyáltalán a B125-ből valami a tegnapi Pintér nyilatkozat után… 🙁

  • ÁjemB

    Ha tudtam volna hogy ilyet építhetek az Sr 125-ösömből akkor nem adtam volna el.

    Viszont úgy nézem ők is elvesztették az akkumulátort takaró borítását…

  • Jani55

    Ez egy szép munka!
    Szerintem, ha a hátsó lámpát az ülés mögötti áramvonalidomba beépítenék, a rendszámnak “találnának helyet”, simán részt vehetne a forgalomban. Nem lehetne rosszindulattal sem belekötni, mert minden gyári, eredeti!

    Az ülés átalakítása, a sárvédők, láncvédő leszerelése nem számít “átalakításnak”, nem is engedélyköteles.
    A kormányba lehet belekötni, ha nem gyári… ha nagyon szigorú akarnék lenni. A hátsó rugók felső bekötési pontjai (vagy eredetiek, vagy) szakszerűen lettek kialakítva, semmi gond.

    De ennek a rovatnak az a sugallata, építsd át a géped…

    Én is bíztatnék mindenkit… (természetesen a játékszabályok betartásával)