Hyosung GDR: a legnagyobbak között

Hyosung GDR: a legnagyobbak között

- Kategória: Hírek
0

Bár csak negyedliteres, sok olyan dolgot tud, amit a kétszer-háromszor nagyobb riválisok sem…

A Hyosung új üdvöskéje, az A2-es szegmensbe érkező szupersportmotor, a GD250R igazán feltűnő jelenség, és nem csak csinos és fiatalos idomzata miatt. A gép olyan egyedülálló „szolgáltatásokkal” kényezteti pilótáját, mint például a személyre szabható üléspozíció, mellyel a GDR pár mozdulattal átalakítható, hogy városi szaladgálás és pályázás közben is egyaránt kényelmes, illetve élvezetes legyen terelgetni.

Hyosung GD250R
Hyosung GD250R

Van máááásik!

Felfüggesztése és fékrendszere is a nagyobb kategóriákban induló vetélytársakat idézi, tekintve, hogy elöl 37 millis csúszószár-átmérőjű, USD-rendszerű villa fogja közre a 17-es felnit, míg a háromszáz millis átmérőjű, hullámos tárcsája megállná a helyét a félliteres osztályban is. Mindez szerény, 159 kilós saját tömeggel, valamint 28 lóerős csúcsteljesítménnyel társul, élvezetes kis rakétává varázsolva a Hyosung újdonságát.

Csak sorkettes, de így is jól szól pályán a kis Hyosung

Érkezésének egyik kellemes „mellékhatása” , hogy az elődöt, a GT250R-t most rendkívüli árengedménnyel kínálják a hazai kereskedések – ha valaki ilyen gépre vágyik, érdemes lecsapnia rá.