„Lekapcsolták” a hazai építésű, 150 lovas fűnyírótraktort

„Lekapcsolták” a hazai építésű, 150 lovas fűnyírótraktort

- Kategória: Hírek

Talán emlékeztek Pali videójára, amiben lenyomta a Pan Europeanjét egy brutális hangú fűnyírótraktor… Egy évvel a felvétel után újra hallottunk a különös szerkezetről, de most egészen más okból.

Aki esetleg lemaradt volna a tavalyi sztoriról, most röviden összefoglaljuk, mi történt:

Sziasztok! Ma hazafelé jövet Vámosgyörkön haladtunk át. Előzgettünk szépen sorban, az előttünk haladó autót követve. Egyszer csak az út szélén haladó, lassú, önjáró fűnyíró is a megelőzöttek közé került. Kikerültem a fura szerkezetet, de ekkor hirtelen motorhang ütötte meg a fülemet. Hangos volt, hirtelen azt hittem, egy másik motoros ért be bennünket. A visszapillantóra pillantva látom ám, hogy a fűnyírós emberke „visszapakolt kettőt”, és  tiltásig nyomja a folyton elkaparó, sodródó gépnek:

Hallottátok a hangját???

Nekem sem kellett több: gyorsan indítottam az első kamerát, és intettem neki, hogy mutasson valamit. Tátott szájjal néztük, hogy városi tempóról még simán kilőtt, és úgy állva hagyott minket, mintha abban is 1,3-as Honda blokk dolgozott volna… Csodálkozva követtük – nem minden nap látunk ilyet!

Makita traktor CBR-blokkal

Sajnos nemcsak a motorosok, hanem a zsaruk is felfigyeltek az ország legdurvább Makita kistraktorjára, legalább is elég valószínű, hogy ugyanazt a gépet csípték el Jászárokszálláson, ami tavaly bukkant fel az onnan öt percre fekvő Vámosgyörkön. A kapott fotó alapján (Kösz, Joci!) úgy tűnik, hogy nem úszta meg az építő egy ejnye-bejnyével:

Nem aprópénz…

Szóval ha valaki unatkozik, és a kényszerpihenő alatt összeüt egy Hayabusa blokkos rotakapát, DRZ-rollert, esetleg sugárhajtású talicskát, inkább csak saját telkén használja azt. Ez ugyanis már nem a rocsók és csettegők korszaka, amikor bármit bármivel összeépítve napok alatt készültek teherautók, önjáró fűrészek és hasonló öszvérek.

Mindenesetre vicces egy szerkezet volt a Makita-CBR, a hangjáról nem is beszélve – jó volt látni, hogy vannak még ilyen megszállottak, akik csak azt kérdezik a projekt elején: Miért ne csinálnánk meg?

Continental 2019

Facebook Comments

Válasz