Beszereztünk egyet, és kipróbáltuk, mit tud a gyakorlatban a WayteQ olcsó, mégis sokat ígérő eszköze. ...
Read more
Elődjét, a T30-at szerettük, de sajnos futásteljesítményben alulmaradt az akkori etalonnal, a Michelin Pilot Road 4-gyel szemben. Lássuk, miben fejlődött a japán gyár túraabroncsa! ...
Read more
Elérkezett a búcsú pillanata, egy szezon és több mint nyolcezer kilométer után útjaink elválnak - viszlát, Dunlop! ...
Read more
Kivételes helyzetben vagyunk, ugyanis tesztelőnk, Balázs megvált motorjától, s ezzel együtt a tavaly kapott TrailSmarttól is, ám az új tulajdonos, András átvette a stafétát, s most ő mesél az első élményekről. Fogadjátok szeretettel! ...
Read more
Másfél év és több mint tízezer kilométer után búcsút intek a Dunlop RoadSmart 3-nak. ...
Read more
Végéhez ért a másfél évesre tervezett „zselés” akkumulátor tesztje - a telep kapott hideget-meleget a szó valós és átvitt értelmében is... ...
Read more
Mintha csak a nyolcvanas évek Dakar-ralimotorja állna előttünk, az Urban G/S minden egyes porcikája - és még a hangja is - a neves ősre emlékeztet. ...
Read more
Nehéz és erős motor ide vagy oda, a hátsó nem hajlandó „kockásra kopni”. Majdnem 4500 kilométer és ezer kilométer autópályázás után is egyenletes a kopáskép ...
Read more
Végre beköszöntött a szezon, így - ígéretünket betartva - tovább folytattuk a Dunlop sportabroncsának tesztjét, és ellátogattunk a legközelebbi pályára... ...
Read more
Szinte már elfogytak a jelzők, olyan kezessé vált a motor - lám, ennyit tesz, ha az abroncsot fejlesztő mérnökök kifejezetten a BMW príma felfüggesztéséhez igazítják a gumi kialakítását! ...
Read more