Dunlop SportSmart 2 Max teszt – befejező rész

Dunlop SportSmart 2 Max teszt – befejező rész

- Kategória: Teszt
0

Elérkezett a búcsú pillanata, egy szezon és több mint nyolcezer kilométer után útjaink elválnak – viszlát, Dunlop!

Gyorsan hozzáteszem, nem azért kellett levenni a sokat látott SportSmartot, mert annyira kopott lett volna, sőt a hátsó közepén még 2,72 millimétert mértem, vagyis az eddigiek alapján még legalább kétezret elfutna.

Vízen vagy szárazon? Szinte mindegy! Az esőben rakoncátlankodó fék miatt azt is megtudhattam a Dunlopról, amit egyébként nem akartam, mégpedig hogy nedves aszfalton is bátran lábtartóig dönthető a motor…

Ez egyben annyit tesz, hogy – puha anyagkeveréke dacára – tízezer kilométer feletti futásteljesítménnyel büszkélkedhet, ami messze átlagon felüli teljesítmény.

Dunlop SportSmart 2 MAX – megéri a pénzét!

Egy ilyen viszonylag nehéz és erős motoron is lenyűgözően tartós volt: elöl – középen – 2,97 milliméter maradt, a szélén pedig elöl-hátul 3,1, szóval van még benne tartalék bőven. Márpedig az elmúlt 8400 kilométeren nyúztuk agyonpakolva az Alpok hágóin, jártunk pályanapokon, szóval bőven adtunk rá okot, hogy idő előtt elkopjon, de nem találtunk fogást rajta, már ami a futásteljesítményt illeti.

A ragyogó idő csak látszat: -2 fokos fagy várt minket a csúcson, de a SportSmart itt is jól teljesített

Miként arról már beszámoltam, az egyetlen negatívum a kopással együtt jelentkező, egyre hosszabb bemelegedési idő – legutóbb éppen a Kakucs Ringen figyeltem fel rá, hogy az első két-három percben érezni némi bizonytalanságot, de ezt leszámítva tényleg nem lehet rá panaszom.

Az abroncs hazai forgalmazója az R17.hu

Nem is cseréltem volna le, de megérkezett a várva-várt újdonság, amit nemes egyszerűséggel napjaink legjobb túraabroncsának tituláltak. Hajrá, rajtam nem múlik, hogy kiderüljön, tényleg így van-e! Tartsatok velünk, hamarosan jelentkezem az újdonsággal és az első tapasztalatokkal!