Ducati, Merci, mindegy…pénz van

Ducati, Merci, mindegy…pénz van

- Kategória: Cikkek

Igazából nem tudom eldönteni, mit is akartak az alábbi szösszenet megalkotói a közönség felé kívánatosabbá tenni. Vagy a Ducati mennyit kapott, hogy a V2-es blokkból időnként a sorba rendeződő négy henger hangja domináljon…

Nyilvánvaló az is, hogy a jobbra-balra induló járművek egy középpontosan tükrös útvonalon haladnak, amelyek centiméterre ugyanannyi aszfaltcsíkot tartalmaznak, és a hegyről induló útszakasz mindkét irányban lejt. Egy reggeliért ennyit küzdeni? A lány azért nem rossz, bár premierplánban az arcszerkezete néha azt a benyomást kelti, mint ha a leánykollégiumban vákuum-maszkban altatták volna, ha a második desszert után a mosdóban nem dugta le az ujját… Szarkazmus? Az! – idézhetnénk Dr. Sheldon Coopert, az egyetlen hiba a történettel, hogy idén tavasztól a Mercedes szalonokban is megvásárolhatóak a Ducati modellek, tehát a német kollégák a saját, házon belüli eladásaikat (is) rontják a motor érdmeinek lekicsinylésével…

A házon belüli becsmérlés új, eddig ismeretlen kategória a reklámszakmában, és az autó győzelmét kizárólag a Jeremy Charles Robert Clarksonhoz hasonló fanatikus motorgyűlölők tudják csak őszintén értékelni. Igazából nem is értjük, hogy mi volt a csillagos márka célja a reklámmal – de egy tanulság biztosan akad: sok pénzből is lehet rossz anyagot forgatni.

Continental 2019

Facebook Comments

5 Comments

  1. Véleményem szerint egy kiváló reklámfilmről van szó!
    A C 63 AMG Coupé nem tucatmodell, minthogy a Ducati sem, így mindkét márka tud új rajongókat, potenciális vevőket toborozni.
    Szerintem a lány is igen csinos, arca hibátlan, szimmetrikus és szabályos, kifejezetten jól állnak a szeplői. (nem is olyan könnyű ám ilyen különlegesen szép, markáns női arcokat találni: a férfiak 99%-ának, a nők 80%-ának ez tetszik, neked pont nem jön be – vagy épp, hogy nagyon is, csak nem vallod be, még magadnak se)
    A Ducati hangja pedig ilyen! (nincs semmi trükk)

  2. senki nem tiltja, hogy a logikai buktatók, nem életszerű jelenetek és az elcsépelt sztori (szerintem az intelligens többség már a felénél kitalálta, mi lesz a vége) ellenére tetsszen a spot. de azt nem állíthatod, hogy ismered a világ összes férfijának és nőjének véleményét és ízlését erről, illetve a hasonló típusú nőkről 😆
    a ducati hangja meg, ha jobban odafigyelsz a V2 és a sor4 váltja egymást többször. rendszeres hiba, hogy a stúdióban vágásnál a különböző járművel elkövetett manőverekhez nincs elég hangminta, így hát marad a gányolás.

  3. na azt a Ducatit megnézném, ami a V2-es blokkal pont úgy szól, mint egy sornégyes vas…

  4. DuB: természetesen nem ismerem a világ összes férfijának és nőjének a véleményét… (nem is akarom ismerni a mongol, az etióp, minthogy az arab, stb, de még csak a kínai férfi és nőideálokat sem)

    Az intelligens többség tudja: európai célközönségnek, a gazdagabb vásárlóerőnek készített reklámfilm figyelemfelkeltő, megnyerő, vonzó, kicsit provokatív, legyen benne (szexmentes) csinos nő, legyen kerek történet, de véletlen se legyen szemtelen, gusztustalan, provokatív, mert nem éri el a célját. A profi reklámszakemberek és filmrendezők ezt jól tudják, az olaszok és a németek különösképp…

    Természetes az is, mindannyiunknak más tetszik…

    Volt alkalmam Ducatival menni, simán megy alacsonyabb (3-4e) és magasabb (10-12e) fordulatszámokon, természetesen más a hangja… és 10e körül már nem egyértelműen jön le a jellegzetes V2 hang.

  5. Jani(egye-bassza nagybetű!)-ról valahogy mindig a Star Wars Baljós Árnyakból ismert Gangen Főnök monológja jut eszembe: “Ők csak a nagy esze, hogy ők csak a jobban tuggya okosok!”

Válasz