Ducati, Merci, mindegy…pénz van

Ducati, Merci, mindegy…pénz van

- Kategória: Cikkek
5

Igazából nem tudom eldönteni, mit is akartak az alábbi szösszenet megalkotói a közönség felé kívánatosabbá tenni. Vagy a Ducati mennyit kapott, hogy a V2-es blokkból időnként a sorba rendeződő négy henger hangja domináljon…

Nyilvánvaló az is, hogy a jobbra-balra induló járművek egy középpontosan tükrös útvonalon haladnak, amelyek centiméterre ugyanannyi aszfaltcsíkot tartalmaznak, és a hegyről induló útszakasz mindkét irányban lejt. Egy reggeliért ennyit küzdeni? A lány azért nem rossz, bár premierplánban az arcszerkezete néha azt a benyomást kelti, mint ha a leánykollégiumban vákuum-maszkban altatták volna, ha a második desszert után a mosdóban nem dugta le az ujját… Szarkazmus? Az! – idézhetnénk Dr. Sheldon Coopert, az egyetlen hiba a történettel, hogy idén tavasztól a Mercedes szalonokban is megvásárolhatóak a Ducati modellek, tehát a német kollégák a saját, házon belüli eladásaikat (is) rontják a motor érdmeinek lekicsinylésével…

A házon belüli becsmérlés új, eddig ismeretlen kategória a reklámszakmában, és az autó győzelmét kizárólag a Jeremy Charles Robert Clarksonhoz hasonló fanatikus motorgyűlölők tudják csak őszintén értékelni. Igazából nem is értjük, hogy mi volt a csillagos márka célja a reklámmal – de egy tanulság biztosan akad: sok pénzből is lehet rossz anyagot forgatni.

4sr HUngary