Íme, a Honda: CBR600, CBR1000, Fury és Pan-European 2012-re

Íme, a Honda: CBR600, CBR1000, Fury és Pan-European 2012-re

- Kategória: Kiemelt cikk

Amíg Európában az új típusok tömegével kényeztetnek minket, a Hondánál csak színeikben és felszereltségükben újulnak meg a jól ismert modellek.

.

Az USA igényeire szabott Honda Fury csupán friss fényezést és kiegészítőket kap 2012-re, változatlan műszaki paraméterekkel kezdi meg az új szezont a V2-es csopper.

A legendás túrázónál, a Pan-Europeannál sem "jobb a helyzet", az évről-évre finomabb és gazdagabban felszerelt GTR1400-as Kawasaki, illetve a vadonatúj, 1600-as BMW ellen a korosodó óriást veti be a Honda - kérdés, hogy a négymillió forintba kerülő motor milyen sikert fog aratni az egyre népszerűbb és gazdagabb mezőnyben.

Honda Pan-European - 2012

A Honda sportos zászlóshajója, a közel 180 lóerős CBR1000RR Fireblade is csak egyszerű ráncfelvarrást kapott, ami alatt az új fényszórókat illetve idomokat csavarozták fel a japán fejlesztők, az egyetlen említésre méltó újdonság a hátsó futómű, mely különleges felépítése miatt kelthet feltűnést az utcai motorok között.

Honda CBR1000RR - 2012

A középméretű sportmotor, a CBR600RR is csak színeiben változik, a három éve bemutatott motoron a blokkolásgátló és a piros-fehér-fekete fényezés tűnik fel - a valódi modellfrissítésre még - legalább - egy évet várnunk kell.

A korábbi F2, F3 szériákat idézi 2012-es CBR600RR fényezése

A valódi újdonság, a 700 köbcentiméteres, sorkettes, automatikus váltóművel szerelt és hiper-takarékos blokk egyelőre csak robbantott ábrákon létezik, valószínűleg az őszi motoros seregszemlékre tartogatja a Honda a bejelentést, miszerint egy új, középméretű modellcsalád fogja használni az erőforrást, enduró, utcai naked és maxi-robogó változatban.

Continental 2019

Facebook Comments

3 Comments

  1. Kivárjuk az új fejlesztéseket!
    Valószínűleg valamit nagyon jól tudnak a Hondánál, ha ők a világ legnagyobb motorkerékpárgyára… (egyedül többet gyártanak, mint a világ összes többi motorkerékpárgyára db-számban évente és összesen, beleértve a japán márkákat is)
    Mi vásárlók döntünk így, mi vesszük meg a gépeket…
    Egyébként személy szerint én is maximálisan elégedett vagyok a Varával (kiváló használhatóságával, műszaki tartalmával, fenntartási költségeivel, értékállóságával, úgy általában hibamentességével…), nagyon tetszik és szeretem.

    1. @David Kaps,
      bármelyik Honda kereskedésben, de nálunk VT1300CX néven árulják.

Válasz