Mit tehetsz, ha nem fizet a biztosító?

Mit tehetsz, ha nem fizet a biztosító?

- Kategória: Cikkek, Közélet
0

Sajnos nem az első eset, amikor a biztosítótársaság egyszerűen nem elérhető a bajban…

Tisztelt Motoros Érdekképviseleti Egyesület!

Nemrég – a KGFB-szerződéssel együtt – kötöttem Allianz Assistance 24 szolgáltatást műszaki hiba esetére. Sajnos úgy alakult, hogy szükségem is lett rá: Orfű környékén meghibásodott a gépem (BMW R 1100 RS), de hiába próbálkoztam: délután fél háromtól este kilencig (!) hívogattam a megadott számokat, de csak a szokásos „kapcsoljuk az ügyintézőnket” üzenet jött minden alkalommal némi zene kíséretében. Több mint hússzor tárcsáztam de semmi…

Hogy látja: kaphatok utólag kártérítést?

Motoros üdvözlettel,

Pintér László

BMW R 1100 RS

Tisztelt László!

Természetesen tud kártérítést kérni az említett biztosítótól. Írni kell nekik egy panaszlevelet, amiben pontosan leírják, mi történt, és mi az, amiben kifogásolják a szolgáltatást – pontosabban a nem szolgáltatást – , illetve hogy mit kérnek tőlük kártérítésként. Feltételezem, hogy a telefonon az indított hívások listája megtalálható és lekérhető – erre bizonyosan szükség lesz.

Panasszal élhetsz, ha nem fizet a biztosító

Feltétlenül írja le, hogy amennyiben záros határidőn belül nem érkezik válasz tőlük, kénytelenek lesznek az MNB-hez  (Magyar Nemzeti Bank) fordulni, és kivizsgálást kérni a felügyeleti szervtől. Javaslatom szerint ez lesz a leghatékonyabb, legcélravezetőbb

Ugyanakkor – a motor kora miatt – felmerül bennem pár kérdés, mégpedig, hogy pontosan milyen kiegészítőt kötöttek, amiben járműmentés-szolgáltatás is volt, illetve érvényes volt-e egy ilyen idős járműre? Ettől függetlenül a biztosító munkatársa fel kell vegye a telefont, ez nem lehet kérdés. Ha kívánják, szívesen megvizsgálom az Önök által kötött biztosítást, hogy pontosan milyen szolgáltatásokra is érvényes.

Üdvözlettel,
Csapó Zoltán Zsolt

Motorosok.hu

Motoros Érdekvédelmi Egyesület (Elnök)
06703602990