Robogó vagy motor? Itt az új Honda Integra!

Robogó vagy motor? Itt az új Honda Integra!

- Kategória: Hírek
0

A kategóriákon átívelő, ingázónak és túragépnek is elsőosztályú Integra még gazdagabb felszereltséggel folytatja pályafutását – LED-es világítással, vadonatúj műszeregységgel és saját fejlesztésű kipörgésgátlóval lép színre. Nem mellesleg idén már 35 kW-os, A2 jogosítványhoz passzoló teljesítménnyel is megvásárolható.

A 2012-ben bemutatkozott NC, azaz New Concept modellcsalád technikájára épülő Integra 17-es kerekeivel, nyomatékos, kéthengeres erőforrásával és kiváló időjárás-védelmével a nagymotorok babérjaira tört, és sok rajongót szerzett a márkának.

Az elmúlt öt-hat évben még erősebb és gazdagabb felszereltségű lett, idén pedig sok-sok hasznos újítással vált még csábítóbbá.

Honda Integra – még nem motor, már nem robogó

Immáron 745 köbcentis, 55 lovas erőforrás dohog a csinos burkolatok alatt, a 68 Nm-es forgatónyomatékú kéthengerest pedig a Honda saját fejlesztésű kipörgésgátlója, a HSTC felügyeli, hogy vizes, csúszós úton is biztonságosan gyorsíthasson a pilóta.

Az exkluzív, spanyolországi teszten kipróbált X-ADV mellett immáron az Integra is elérhető 35 kW-os változatban, azaz 18 éves kortól, A2-es jogosítvánnyal is vezethető. Az ülés alatti poggyásztérben, illetve az opcióként elérhető hátsó dobozban simán elférnek egy hosszabb-rövidebb túrák kellékei, arról nem beszélve, hogy a nyereg alatt tárolható a sisak, amíg a tulajdonos távol van a motorjától.

Igazi hosszútávfutó – bár az Integra üzemanyagtartálya csak 14,1 literes, mégis több mint 400 kilométert megtehet egyhuzamban

Akik esetleg idegenkednek a robogókra jellemző automatikus váltótól, bátran átválthatnak MT üzemmódba, s szabadon kapcsolgathatnak fel-le, mint egy hagyományos motoron, míg a többiek számos beállítás közül választhatnak, hogy mennyire legyen sportos vagy takarékos a duplakuplungos DCT-erőátvitel működése.

További részletek, műszaki adatok és árak a Honda hivatalos honlapján találhatóak.