Még idén megjelennek az első hibridhajtású Hondák

Még idén megjelennek az első hibridhajtású Hondák

- Kategória: Hírek
1

A szerte Európában népszerű Honda PCX125 alapos modellfejlesztésen esett át: látványosabb külsővel, átdolgozott vázzal és erősebb motorral folytatja diadalútját, sőt még idén érkezik belőle egy jövőbe mutató, hibridhajtású változat is.

A nemrég leleplezett robogó bemutatóján kiemelték, hogy az elmúlt nyolc évben 140 ezer darabos mennyiségben eladott PCX-nek szinte minden porcikája megújult, élen a sokkal vonzóbb burkolattal, a szintén új LED-es lámpákkal, no meg a korábbinál több információt nyújtó műszeregységgel.

Ne riasszon el senkit, hogy a PCX125 ülésmagassága közel fél centivel nőtt, ugyanis a karcsú felépítésből fakadóan az alacsonyabb pilóták is könnyen elérik a talajt. Emellett a colos tulajdonosoknak kimondottan jó hír, hogy a 2018-as modell lábtere sokkal tágasabb, mint az elődé

Az átdolgozott vázhoz új, hosszabb rugóúttal felvértezett hátsó rugóstagok csatlakoznak, ezáltal a módosított konstrukció még jobban tűri a kátyúkat, úthibákat, s nem mellesleg közel három kilóval könnyebb, mint a 2017-es változat.

Még erősebb lett a Honda PCX125

A könnyebb kezelhetőséget és a takarékosabb működést szem előtt tartva az abroncsok méretén és felépítésén is változtattak a Honda mérnökei. Míg a kifutó generáció gumijain 90/90 R14, illetve 100/90 R14 felirat díszelgett, a 2018-as változatról már 100/80 R14-es és 120/70 R14-es értéket olvashatunk le, ráadásul az eltérő övszerkezetnek köszönhetően a köpenyek kevésbé „terülnek” irányváltáskor, ezáltal tovább javult a gép kezelhetősége.

Az inverz műszeregység vitathatatlan előnye, hogy vakító napsütésben is könnyen leolvasható, szemben a hagyományos kijelzőkkel

Ez azonban csak a kezdet, ugyanis idén ősszel egy vadonatúj, hibridhajtású kivitel is érkezik a népszerű PCX-ből, igaz, egyelőre csak az ázsiai piacra. A villanymotor révén újabb két lóerővel gazdagodik a robogó, így már összesen 14 lovas teljesítménnyel gazdálkodhat a vezető, miközben a 48V-os lítium-ion akksik csupán öt kilóval gyarapítják a gép tömegét.