Szentségtörés? Itt a vízhűtéses R1250GS a BMW-től

Szentségtörés? Itt a vízhűtéses R1250GS a BMW-től

- Kategória: Cikkek

A komótos R1100 és 1150GS tulajok csak rosszmájúan legyintenek: ez már nem is igazi “gées”, de az bizonyos, hogy az új, 1250 köbcentis, folyadékhűtéses blokk mérföldkő lesz bajorok kínálatában.

[wp_bannerize group=”cikkek” limit=”1″]
.

Augusztusban már beszámoltunk róla, hogy javában tesztelik a kék-fehér (de nem propelleres) márka legújabb fejlesztését, a folyadékhűtéses 1250LC blokkal szerelt GS endurót. A gyár időszerűnek látta, hogy a téli, csendesebb napokban dobja be újabb “elcsípett kémfotóit”, amin már egészen jól kivehetőek a motor pontos részletei.

A BMW 1250GS műszaki paraméterek alapjaiban változtak, de a túraalkalmasság valószínűleg a "régi" 1200-ast idézi majd

Egyértelműen látszik, hogy megváltozott az üzemanyag ellátás és a kipufogó elhelyezése, a menetkomfortot pedig az újratervezett idomzat és légterelő plexi, illetve a modernebb világítás növeli.

Sajnos még legalább egy évet kell várnunk, hogy testközelből is megcsodáljuk az új BMW-t, hiszen a gyár információi szerint leghamarabb 2013-ban kezdik meg a piacvezető típus új változatának forgalmazását.

Continental 2019

Facebook Comments

Válasz