Az én Multistradám

Az én Multistradám

- Kategória: Cikkek

Amikor egy csodaszép helyen motorozunk, gyakran eszünkbe jut, hogy vajon a saját paripánk a legjobb vas, ami csak létezik, vagy találnánk egy szebb/erősebb/könnyebb darabot is, amivel szívesen végigszáguldanánk a szerpentinen?

[wp_bannerize group=”cikkek” limit=”1″]
.

A szerencsések ilyenkor egyszerűen rámutatnak az éppen tulajdonukban lévő – jellemzően széria állapotú – motorra, és azt mondják: igen, ez a legfrankóbb, talán nem is lehetne jobb. Azonban vannak, akik nem elégszenek meg ennyivel, és minden egyes pillanatban jár az agyuk, hogy miként tehetnék szebbé és jobbá azt a kétkerekűt, ami szinte tökéletesen kiszolgálja őket…

Carlo Roscio az utóbbi csoportba tartozik, hiszen a Multistrada, amit testvérével kezelésbe vett, az egyik legvagányabb kanyarvadász a taljánok kínálatában, mégis, valami egészen mást, sokkal lenyűgözőbbet hozott létre a Ducati túrázójából.

Az erőátvitel, a hűtőrendszer és a kipufogó módosításával súlyos kilókat faragtak a motorról, miközben a letisztult, egyszerű forma megvalósítása volt a legfontosabb célkitűzés. A kész motort látva bátran állíthatják, hogy sikerrel jártak, hiszen a modern csupaszmotor stílusos és merész lett, arról nem beszélve, hogy a használati értéken sem esett csorba, hiszen a kanyarvadászatra tökéletesen alkalmas gépet álmodtak meg. Egyedül a szélvédelem hiányára lehet panasz, de a valóságban ez nem okozhat gondot, hiszen ki akarna autópályán unatkozni egy ilyen szörnyeteggel?

Szép munka, “simán kell” kategória…

Continental 2019

Facebook Comments

Válasz