KTM 790 Duke: 105 lóerő, de nem is kell több

KTM 790 Duke: 105 lóerő, de nem is kell több

- Kategória: Hírek
2

Tömege alapján már-már a szupermotók közé sorolható, pedig inkább supernaked, abból is az egyik legjobb…

A 2016-ban leleplezett koncepció most végleges formájában fogadta a milánói látogatókat: megjelent az osztrákok legújabb Hercege, a kéthengeres, 799 köbcentis Duke. Elképesztően szerény, mindössze 169 kilós saját tömeg jellemzi az újdonságot, mely nem puszta teljesítményadataival (105 LE, 86 Nm), hanem parádés felszereltségével hódít.

Gyorsváltó, kanyar-ABS és TFT-kijelző: durva, hogy ezek lassan mindennapos „velejárói” napjaink sportmotorjainak

WP felfüggesztése minden paraméterében állítható, elektronikai segédletei között pedig kipörgés- és egykerekezés-gátló, valamint sokoldalú kanyar-ABS is megtalálható.  Ez utóbbi számos különböző beállítást rejt, sőt tetszés szerint ki is kapcsolható. Az LC8c  hajtómű egyébként további modellekben is megtalálható – például ezzel lépett színre a 790 Adventure R is.

KTM 790 Duke galéria:

  • Geri

    “Az LC8c hajtómű egyébként további modellekben is megtalálható – például ezzel lépett piacra az 790 Adventure R is.”

    jaj irjatok mar ezt az utolso sort at, ne rontsa az összkepet, az Adventure R meg prototipus es meg egyaltalan nem lepett piacra.

  • Valent Levente

    790 Duke GT-t el bírnék képzelni. Kicsit magasabbra húzott kormány, plexi, dobozok, …
    Olyasmi, mint ami az 1290-ből is van.
    http://www.visordown.com/sites/default/files/article-images/8/85936.jpeg