GumiGuru: Ismét egy duci chopper…

GumiGuru: Ismét egy duci chopper…

- Kategória: Gumiguru
0

DOT-szám? Helyes guminyomás? Eltérő méretek? Minden kérdésre válaszolnak az R17.hu szakértői, Szabó Roland és Soltész Norbert!

Szeretnél Te is kérdezni tőle? ITT megteheted – Hamarosan jelentkeznek a részletes, mindenre kiterjedő válasszal!

KÉRDÉS

Kedves Gumiguruk! Először is hadd mondjam el, nagyon örülök Nektek! Olvasom a válaszokat, és azt kell mondjam, végre valaki ért a gumikhoz! Jómagam csopperes vagyok, Dragstar 1100-zal motorozom. Borzasztó a jelenlegi abroncs, csúszik, fékezés közben csak úgy füstöl, ráadásul ABS sincs rajta. Mit tanácsoltok: mit tegyek rá, ami kiválóan tapad? Csak ez számít…

Köszönöm! Üdv, Tomsi

VÁLASZ

Kedves Tomsi! Az 1100-as DragStar egy teljesen átlagos méretekkel felvértezett chopper, így a gumiválasztás sem okozhat problémát egy ilyen kaliberű és igen közkedvelt gépen, mint a Tiéd. Nagyon sok variáció létezik egészen az ár/érték arányban kiváló abroncsoktól a prémiumkategóriáig. Sok DragStart szereltek gyárilag Dunlop D404-gyel, ezekkel az a tapasztalatunk, hogy az élettartamuk első 1-2 évében jól teljesítenek, majd a későbbiekben a megtett kilométerek számával csökken a tapadásuk, könnyen megkeményednek.

Metzeler ME880 – a nagy cruiserek tökéletes párja

Gyakran előfordul, hogy a mintamélységük még megfelelő, mégsem tapadnak. Népszerű és szintén klasszikus chopper/cruiser gumi még a Metzeler ME880, tudom ajánlani. Ezeknél minőségibb darabok és hosszabb távon is kifizetődőbb mintázatok a Michelin Commander II és a Bridgestone Exedra-MAX. Kiválóan teljesítenek száraz és esős körülmények között is, és attól sem kell tartani, hogy fékezésnél megcsúszik a motor hátulja. Voksolj nyugodtan rájuk, biztosan beválnak.