B125: nem csak nálunk divat

B125: nem csak nálunk divat

- Kategória: Cikkek

A WK GP125 vélhetően az egyik újdonsült, távol-keleti manufaktúra szerzeménye, de műszaki megoldások és a felszereltség alapján japán motornak is hihetnénk.

[wp_bannerize group=”cikkek” limit=”1″]
.

Az injektoros, 125-ös, négyütemű blokkal – a gyártó állítása szerint – akár három liter körüli városi fogyasztást is elérhetünk, ráadásul a takarékos csöppséget megvásárolni sem lesz nehéz: Angliában alig félmillióba fog kerülni forgalomba helyezve a motor, ami a 12 colos kerekeket, a méretes tárcsaféket és az ülés alatt található, teljes értékű sisaktárolót látva kimondottan kedvező ajánlatnak tűnik.

Itthon is komoly piaca lenne az 500 000 forint alatt megvásárolható injektoros robogónak

A könnyű alu-kerekeken gördülő GP125-öt – a költséghatékonyság miatt – a fehér alapszín mellett csak két további árnyalatban, fekete és piros fényezéssel lehet majd megrendelni.

Continental 2019

Facebook Comments

2 Comments

  1. üdv nekem olyan kérdésem lenne hogy b125-ös jogsival lehet utast szállítani vagy csak a 2 év eltelte után. és hogy ebbe a 2 évbe beletartozik a B kat jogsi megszerzése is vagy most hogy van ez? mert erről sehol nem találtam semmiféle írást.

  2. Rizsa – korábban már volt erről szó, forgalomban eltöltött két évnek (rendszámos járművel) kell meglennie az utasszállításhoz, vagyis, ha van legalább két éve B-s jogsid, akkor lehet.

Válasz