Honda-offenzíva az EICMA-n: Nyolc újdonság a japánoktól

Honda-offenzíva az EICMA-n: Nyolc újdonság a japánoktól

- Kategória: Hírek
1

Praktikus robogók, méregerős superbike-ok és csinos csupaszmotorok sorakoznak a Honda milánói standján.

Megkezdődött a legnagyobb európai motoros seregszemle, az EICMA, és a Honda már a hivatalos megnyitó előtt, ma este lerántotta a leplet a legfontosabb 2020-as újdonságokról. Lássuk, mivel leptek meg minket a japánok!

Honda Honda CBR1000RR-R és SP

A legfontosabb modell természetesen a Honda CBR1000RR-R és az SP, mely immáron 217,6 lovat présel a 200-as hátsó gumira és menetkészen is csak 201 kilóval mérlegel. Az új Fireblade-ről és a még spécibb SP kivitelről korábbi cikkünkben olvashattok bővebben.

Honda CBR1000RR-R SP

Honda Africa Twin és Adventure Sports 1100

Természetesen itt volt az Africa Twin 1100 és Africa Twin Adventure Sports 1100 páros is. Róluk is szót ejtettünk már korábban, leleplezve minden fontos infót – róluk itt találsz részletes bemutatót.

Honda Africa Twin Adventure Sports 1100

Honda SH125i és 150i

Ma láthatta először a nagyközönség a piacvezető SH125i robogót, illetve a kimondottan olasz piacra készült testvérét, az SH150i-t. Utóbbi azért olyan fontos modell, mert bár nem vezethető A1 jogsival, de a talján szabályok miatt csak 125-ösnél nagyobb géppel használhatóak a gyorsforgalmi utak, autópályák, vagyis az olasz ingázóknak inkább a nagyobb modell lesz a társa.

Immáron négyszelepes hengerfej dolgozik az SH125i és 150i motorjában, ezáltal kedvezőbb fogyasztású, mégis erősebb lett a két robogó

Komoly, alapos modellfrissítésen esett át a népszerű SH: Euro 5-ös motorja erősebb, ezáltal sokkal jobban gyorsul, lő ki a lámpáktól a motor, és még fogyasztása is csökkent. Alapárassá vált az Alapjárat-leállító Rendszer (start&stop) és a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) is a motorokon. Végül pedig a legfontosabb – másfélszeresére nőtt a csomagtér, így már hátsó doboz nélkül is 28 liternyi holmit vihet magával a vezető és utasa.

Honda CMX500 Rebel és Rebel S

Végül az általunk is tesztelt CMX500 Rebelről és az átdolgozott CB1000R csupaszmotorról hullt le a lepel.

Előbbi LED-világítással, kényelmesebb nyereggel és alapáron kínált nyomatékhatárolós tengelykacsolóval (csúszókuplunggal) gazdagodott, illetve megjelent a még látványosabb Rebel S is.

Honda CB1000R

A CB1000R legfontosabb újítása, hogy ezüstös díszítőelemei (pl. a villahíd, a kormánytengely) immáron feketében pompáznak, és Metallic Matte Ballistic Black fényezést kapott az első lámpa kerete is.

Végül az új NC750X-ről hullt le a lepel, mely két új fényezéssel gazdagodott, ezen túlmenően pedig alapáras lett rajta a többfokozatú kipörgésgátló (HSTC), s azt is kiemelték, hogy A2 változatban is kapható a motor.

Continental 2019