Kedves Gumiguru! Van egy jóképű Yamaha MT-10-em, még a gyári papucsokat koptatja. Bár lehet, hogy a zabálja a jobb kifejezés ebben ez esetben... ...
Read more
Ami tetszene 150-esben, ahhoz nem gyártanak 110-est és fordítva. A műszaki vizsgáztatás (Ausztriából most behozott motor) és a viselkedés szempontjait szem előtt tartva mit javasolsz? ...
Read more
A hátsónál tehát variálhatsz, de az első keréknél semmiképpen! Hadd mutassam meg egy rém egyszerű, tanulságos példával! ...
Read more
A fent említett párosnál is lehet használni a melegítőt? Vagy alapból minden guminak hasznára válik? ...
Read more
Összegezve: 15-20 ezer közötti élettartam, BT45-nél jobb dönthetőség, nedvestapadás kevésbé fontos. ...
Read more
Régi túraabroncsot végképp nem tennék fel, főleg nem BT023-at, de Z8-at sem. Tartósak? Igen, de egyszerűen nem pályázásra találták ki őket. ...
Read more
Azonnal nem kaptam ugyanilyen gumit, és sürgős volt, így hátra Michelin Pilot Road 2 került fel. Kérdésem, hogy maradhat-e így ...
Read more
Következő lenne kérdésem: nemrég jártam gumicserén a motorommal (Suzuki GSX-R600 K8). Minden rendben ment, de 2-300 kilométer után feltűnt, hogy a „bejáratott” abronccsal sem kezes a gép. ...
Read more
Suzuki GSR 600 K6 motoromról lenne szó, a problémám pedig az, hogy gyakran használom rövid távon munkába járásra (5 km), és városi használat során a hátsó gumi fékezésre, intenzív gyorsításra meg-megcsúszik. ...
Read more
Ami nagyon fontos, hogy nedves úton nem sokat megyek, ezért ez nem számít, viszont szárazon tapadjon és legyen tartós! ...
Read more